Ga naar inhoud

Afgeplatte borst na genezing ... help


Jlnee

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen! 

 

Mijn naam is Jolien en ik ben afkomstig uit Gent. Dit is mijn eerste berichtje hier :) 

 

Ik had graag jullie mening hierover gehad ... 

Vorig jaar in Juli had ik mijn eerste bv, dit was toen 340cc, anatomisch, voor de spier. Helaas is mijn ene prothese dan gaan draaien (zie foto) 

 

Mijn chirurg heeft dit dan helemaal voor niets 'hersteld' en 390 cc rond gestoken (ook voor de spier)

 

Na genezing zie ik nu dat langs de zijkant/onderkant er een afplatting te zien is ... ze zijn niet mooi rond. Mijn dokter zegt dat dit komt door mijn bouw... dat hier niets aan veranderd kan worden. Maar ik ben hier helemaal niet tevreden mee, ik wil een mooie ronde vorm langs onderen. (Bovenkant ben ik tevreden mee) 

En mijn tepels staan ook zo raar ... ik ben echt niet tevreden :(

Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?? 

 

De ene foto is dus met mijn gedraaide anatomische, de andere net na de operatie van de nieuwe ronde, en dan hoe ze er nu uitzien (de ronde) 

 

 

groetjes! :D 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jlnee Hoi en welkom op BF

 

Op je eerste foto zie je idd de verdraaide prothese en wat fijn dat ie er kosteloos daarna ronde in heeft gestoken. Op de tweede foto zien ze er idd beter uit ( en rond) net na je operatie maar kan niet duidelijk opmaken of dit pas is geweest? Hoe lang po ben je nu? 

 

Zou je onlangs deze operatie hebben gehad dan heb je nog kans dat je prothese op zn plek moet komen en dat ie wat ronder aan de onderkant wordt. Mocht je dit al enige tijd hebben dan moet ik eerlijk bekennen dat ik nog nooit heb gehoord dat het door je bouw komt. Tepels kunnen niet altijd even recht zitten maar dat zou je dan op een foto moeten zien van je voorsituatie. ( Een bv is een vergroting van je oorspronkelijke situatie) En bij  z'n afvlakking neig ik meer dat de prothese niet goed in zn pocket zit. Zie doorgaans hier toch ronde onderkanten. ( breedte van de prothese zie je toch wel altijd tevoorschijn komen)

 

Nou ben ik ook een leek en zou ik eigenlijk met het gevoel waar jij mee loopt een SO bij een andere PC doen. Kijken wat die zegt? Zal @best_boobie ook even taggen want die is goed in foto's scannen ;)

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil hier best even een blik op werpen, maar beter is het om het te vergelijken met je voorsituatie. Daarop is meestal goed te zien hoe de vorm vooraf was en hoe ze dus (hadden) moeten worden. 
Misschien dat je een foto van je voorsituatie bij kunt voegen? En me dan weer ff taggen?
Soms is er idd geen beter resultaat te behalen omdat het je bouw is, maar soms is het ook onkunde van de pc.. Afhankelijk van je anatomie dus :)

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.