Ga naar inhoud

Pijn op borstbeen


Aanbevolen berichten

Hey meiden, 

 

Ik ben nu 8 dagen po en voelde me al die tijd goed. Nu sinds gister heb ik stekende pijn rechts van  mn borst. Ik kan het niet goed omschrijven, maar t voelt als miltpijn of als pijn in mn ling ofzo. Vooral na t slapen en bij diep inademen echt onprettig, heeft iemand ervaring? Ik hoor graag van jullie! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@tinkerbel80 heyhey, ik ben ook 8 dagen po en ik heb sinds gisteren een borstband gekregen, heb ineens weer super veel pijn! Helemaal blauw sinds vanochtend aan beide zijkanten. Ook echt weer veel moeite met slapen etc. Heb jij toevallig ook net een borstband? Daar zou het aan kunnen liggen, miss is het verstandig om toch een mailtje naar de kliniek te sturen, of een belletje voor de zekerheid. Zij weten er alles vanaf en kunnen jou hopelijk geruststellen..  xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Lysa1989:

@tinkerbel80 heyhey, ik ben ook 8 dagen po en ik heb sinds gisteren een borstband gekregen, heb ineens weer super veel pijn! Helemaal blauw sinds vanochtend aan beide zijkanten. Ook echt weer veel moeite met slapen etc. Heb jij toevallig ook net een borstband? Daar zou het aan kunnen liggen, miss is het verstandig om toch een mailtje naar de kliniek te sturen, of een belletje voor de zekerheid. Zij weten er alles vanaf en kunnen jou hopelijk geruststellen..  xx

Nee ik heb voor de spier...denk toch iets verrekt. Maar bij dit soort dingen (na een operatie) lijkt t wel alsof je t je meer opvalt. Hopen dat t bij jou ook snel wegtrekt, het is allemaal voor een goed doel! Bedankt voor je lieve antwoord..xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@tinkerbel80 ohh dan hoef je natuurlijk geen band, maar alles valt meer op en je weet natuurlijk niet wat normaal is en wat niet. Het blijft toch een pittige operatie, en we zitten allemaal in hetzelfde schuitje! Blij dat we er met ze allen over kunnen kletsen! Bedankt! Hoop dat het bij jou ook snel wegtrekt! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Lysa1989:

@tinkerbel80 ohh dan hoef je natuurlijk geen band, maar alles valt meer op en je weet natuurlijk niet wat normaal is en wat niet. Het blijft toch een pittige operatie, en we zitten allemaal in hetzelfde schuitje! Blij dat we er met ze allen over kunnen kletsen! Bedankt! Hoop dat het bij jou ook snel wegtrekt! Xx

Inderdaad heel fijn! Ik heb toch even gebeld. Ze heeft me verteld dat het normaal is. (Gewicht van prothese, verkrampt lopen, slapen etc) gewoon even wat pijnstilling en het zal even tijd nodig hebben. Toch altijd fijn om het te horen, ondanks dat je in je achterhoofd weet dat het erbij hoort! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.