Ga naar inhoud

JensXx : 17 oktober 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hi! 

Ik ben 27 jaar en heb een cupje 75A. Vorige week op consult geweest bij Dr. Nio in de Parkkliniek om te kijken hoe en wat ik wil. 

Het inmiddels een beetje laten bezinken maar nog niet helemaal uit over of ik siliconen (eurosilocone 85% gevuld of mentor) of hydrogel (Monobloc) wil. Ben al wel veel topics aan het lezen hierover, maar nog steeds lastig want er zitten aan alle typen voor- en nadelen.. qua grootte ga ik voor 400cc, dat staat volgens mij nog mooi natuurlijk en dan eindelijk een goed gevulde boezem!

Dr. Nio is echt een fijne vent, dus weet wel zeker dat ik bij hem onder het mes wil. 

17 oktober 2017 staat m'n operatie gepland, moet minimaal 2 weken van te voren écht weten wat ik wil, tot die tijd nog maar een hoop lezen en afwegen.

Als jullie nog tips hebben over hoe ik het beste m'n keuze kan maken, dan hoor ik het graag 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @JensXx,

 

Ik ga ook bij Nio! Wel pas in december. Ik weet 100 % zeker dat ik voor de hydrogels ga. Nio zei tegen mij dat over een paar jaar de hydrogel veel meer geplaatst zal worden vanwege de gezondheidsrisico's van siliconen. Het begint ook steeds meer bekendheid te krijgen. Jammer genoeg zijn ze momenteel wel nog duurder maar de voordelen wogen bij mij op tegen de nadelen. En aangezien ik voor duale plane ga is de kans op rimpelvorming ook veel kleiner.

 

Veel succes met je beslissing... het is geen makkelijke!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je bekend ben met allergieën of iets dergelijks zou ik voor alle zekerheid voor de Monobloc gaan. 

Zelf wordt ik door nio 10 okt geholpen. 370cc voor de spier,

succes met het nadenken en hoop dat je er snel uit bent , want je wordt er op een gegeven moment gek van ....... als je eenmaal je besluit hebt genomen en alles is vastgelegd dan gaat er een hele last van je schouders!:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.