Ga naar inhoud

sabinax : 22 september 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Heyhey ,

 

Mijn naam is Sabina ik ben 25 , heb zaterdag eerste consult gehad bij Dr.Verdonck.

 

Ik ben zelf 1m76 , 69 kg .

Ik heb reeds een operatiedatum dat is 22 september :-D Spannend !

 

Ik twijfel tussen 400 cc en 425 cc mentor high profile .

 

Toen ik op consultatie was wist ik zeker dat 400 cc genoeg was en nu twijfel ik weer ...

 

Iemand tips voor me ?

 

Dankjewel!

 

Groetjes

Sabina

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden zei sabinax:

Heyhey ,

 

Mijn naam is Sabina ik ben 25 , heb zaterdag eerste consult gehad bij Dr.Verdonck.

 

Ik ben zelf 1m76 , 69 kg .

Ik heb reeds een operatiedatum dat is 22 september :-D Spannend !

 

Ik twijfel tussen 400 cc en 425 cc mentor high profile .

 

Toen ik op consultatie was wist ik zeker dat 400 cc genoeg was en nu twijfel ik weer ...

 

Iemand tips voor me ?

 

Dankjewel!

 

Groetjes

Sabina

Hii!

 

mooie maat hoor! ik ben zelf 1.67m lang en 56kg.

ik kwam bij Dr. Verdonck uit op Mentor 325cc dual plane.

 

ben nu 8 maanden po en enorm tevreden over het resultaat .op mijn ene borst na die nog niet ingedaald is, dit heeft trouwens voor zover ik weet niet aan Verdonck gelegen maar puur mijn herstel. al zou ik als ik jou was voor de 425 gaan aangezien je al twijfelt. en dit kun je makkelijk hebben aangezien je wat groter bent! 

 

ik heb dus voor save gekozen en vind achteraf dat ze wel iets groter hadden gekunt.

 

zie hieronder mijn boobiess , dan heb je er even beeld bij ^^

 

heel veel succes de 22e!!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sabinax

 

Hoi hoi, 

 

Ik zie dat je al een operatie datum hebt, daarom heb ik gelijk de titel aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates, vragen en dadelijk je verslag neerzetten, zodat je alles netjes en overzichtelijk bij elkaar hebt staan.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Jorro:

Hii!

 

mooie maat hoor! ik ben zelf 1.67m lang en 56kg.

ik kwam bij Dr. Verdonck uit op Mentor 325cc dual plane.

 

ben nu 8 maanden po en enorm tevreden over het resultaat .op mijn ene borst na die nog niet ingedaald is, dit heeft trouwens voor zover ik weet niet aan Verdonck gelegen maar puur mijn herstel. al zou ik als ik jou was voor de 425 gaan aangezien je al twijfelt. en dit kun je makkelijk hebben aangezien je wat groter bent! 

 

ik heb dus voor save gekozen en vind achteraf dat ze wel iets groter hadden gekunt.

 

zie hieronder mijn boobiess , dan heb je er even beeld bij ^^

 

heel veel succes de 22e!!

 

 

Hii Jorro ,

 

Bedankt voor je reactie !

Wat een mooie boobies heb jij zeg , wel jammer dat je herstel niet volledig volgens plan verloopt!

 

Zelf zie ik niet echt een verschil op je foto's zonder BH , wel zie ik supermooie rondingen .

 

Na heel wat te lezen hier denk ik inderdaad dat ik voor de 425CC ga kiezen .

Ik heb nu zelf een grote b kleine c .

 

Wat spannend allemaal zeg :-)

Ik zie er heel hard naar uit .

 

Groetjes

Sabina

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Desert-Rose:

@sabinax

 

Hoi hoi, 

 

Ik zie dat je al een operatie datum hebt, daarom heb ik gelijk de titel aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates, vragen en dadelijk je verslag neerzetten, zodat je alles netjes en overzichtelijk bij elkaar hebt staan.

 

x

Hi Desert-Rose ,

 

Dankjewel , ben nieuw hier :-)

Wat een interessante website voor en door vrouwen , ik heb er heel wat aan .

 

Groetjes

S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend! Ik word zelf 19 september geopereerd door Straten, en twijfel ook heel erg tussen 400 of 425 cc. Ik ben bang dat het te groot uit gaat vallen dus ik denk dat ik voor de 400 cc ga, ik ga over 2 weken nog terug om nog een keer te passen en vragen te stellen. Blijft moeilijk het aantal cc te kiezen:huh:

Wat is jouw voorsituatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.