Ga naar inhoud

Faar82 : 18 augustus 2017 : Dr. Vanstraelen : Wilrijk


Aanbevolen berichten

Halloo ladies,

ik wil eventjes mijn ervaring kwijt omdat ik voor ik mijn bv heb laten doen veel gelezen heb op deze site. Ik heb mijn borsten vrijdag 18 aug laten doen, 4 dagen geleden in de praktijk van dokter Paul Vanstraelen te Wilrijk. Ik had enorm veel stress de dag ervoor zo hard dat ik bijna ging annuleren. Ik moest om 7u30 binnen, de dokter heeft mij een pilletje gegeven en heb 10 min in de wachtzaal moeten wachten daarna is hij me komen halen en hebben wij samen nog de maten besproken en heeft hij aantekeningen gedaan op mijn borsten en fotos genomen. Daarna naar de operatie ruimte en ik was weg. Ik ben

rond 12u wakker geworden en de verpleegster is langsgeweest voor de drainage weg te halen daarna is de dokter geweest om mij te zeggen dat alles godd gegaan is en dat ik van zodra ik uitgerust was naar huis mocht. Ik voelde mij nog wat stoned en mijn vriendin is me komen halen en we zijn naar huis gegaan. Ik heb tot vandaag nog geen enkel klacht of pijn, het enige wat ik voel is een beetje jeuk en  de eerste 2 dagen her gevoel dat mijn borsten eraf gingen vallen. Ik heb van een kleine a naar een 300cc gegaan. Ik gad eigelijk 2 weken verlof genomen maar ik ga morgen al terug. Wiensdag heb ik mijn afspraak en ben benieuwd. Maar dit allemaal om te zeggen dat mijn enige spijt is dat ik het niet eerder heb laten doen. Elk vrouw reageerd anders op pijn maar ik raad dr Vanstraelen aan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey ik ben 23/8 geopereerd bij Van Straelen. Het verliep op dezelfde manier, alleen was het al 15u toen ik wakker werd. Ik ben ook even eerder wakker geweest maar lag toen nog op de tafel en hoorde ze zeggen dat ik nog even moest blijven liggen en dan was ik weer weg. Had ook mega stress en kreeg ook eerst een pilletje en van zodra ik ip de tafel lag en ze mijn hand namen vr infuus was ik weg .. Weet zelfs niet meer dat ze geprikt hebben. Vrijdag 25 is het verband eraf gegaan en nu heb ik die pleisters die ik 5 dagen moet laten zitten. .. was dat bij jou ook 5 dagen ? @Faar82 Lijkt me weinig? En nadien geen nieuwe opkleven? Ik voel me 4 d PO ok en heb nog maar 1 diclofenac genomen vandaag... Heb geen pijn alleen ongemakken en met harde borsten ... Ik hoop dat dat snel wat zachter wordt want vind ik erg lastig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.