Ga naar inhoud

Hoeveel cc??


Aanbevolen berichten

Hoi, ik ben me al een tijdje aan het orienteren op een BV operatie. Dat ik het wil doen staat vast. Ik ben er alleen nog steeds niet uit hoeveel cc ik zal doen... Ik ben bij 4 PC's geweest en het advies dat ik krijg is bijna bij allemaal anatomisch (op 1 na) en plaatsing dual plane. Het advies over cc's verschilt echter nogal. Het varieert van 200 tot 315 cc. Best wel een behoorlijk verschil vind ik! Dus what to do?

 

Ik heb nu 75 A en wil graag een natuurlijke vergroting. Ik denk zelf aan een grote B, kleine C. Ik ben 171 en weeg 57 kilo. Niet heel fors dus. Zelf heb ik het idee om rond de 270 cc te kiezen, een beetje tussen de 4 in dus. En dan gemiddeld profiel. Wat denken jullie?

 

Voor wat betreft arts heb ik het beste gevoel bij Vito Koeijers. Hij adviseerde overigens de grootste maat, 315 cc, maar dat kan ik uiteindelijk zelf bepalen natuurlijk :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lastig heh als ze allemaal iets anders zeggen.  Ik heb 230 cc voor de spier. Had een 75A en nu 75D. Maar oogt eerder als volle B kleine C. Ben trouwens 1.59 en weeg 48 kilo. Aangezien jij langer en wat zwaarder bent en het dual plane krijgt zal ik sowieso voor 270cc gaan niet minder.  Heel veel succes!:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei P@mmie:

Hoi, ik ben me al een tijdje aan het orienteren op een BV operatie. Dat ik het wil doen staat vast. Ik ben er alleen nog steeds niet uit hoeveel cc ik zal doen... Ik ben bij 4 PC's geweest en het advies dat ik krijg is bijna bij allemaal anatomisch (op 1 na) en plaatsing dual plane. Het advies over cc's verschilt echter nogal. Het varieert van 200 tot 315 cc. Best wel een behoorlijk verschil vind ik! Dus what to do?

 

Ik heb nu 75 A en wil graag een natuurlijke vergroting. Ik denk zelf aan een grote B, kleine C. Ik ben 171 en weeg 57 kilo. Niet heel fors dus. Zelf heb ik het idee om rond de 270 cc te kiezen, een beetje tussen de 4 in dus. En dan gemiddeld profiel. Wat denken jullie?

 

Voor wat betreft arts heb ik het beste gevoel bij Vito Koeijers. Hij adviseerde overigens de grootste maat, 315 cc, maar dat kan ik uiteindelijk zelf bepalen natuurlijk :-)

spannend!! ik heb zelf 325cc dual plane en ben daar enorm tevreden mee. qua grootte dan... helaas de pech dat 1 borst maar niet wilt 'indalen'. zelf weeg ik ook maar 56 kilo en ben ik 1.67 groot. ukkie dus! hahaha

 

maar buiten dat is het vooral belangrijk wat je het beste bij jezelf vind passen. ik heb dus 325cc en kom uit op cup D. persoonlijk vind ik het niet mega groot ogen nog en had ik ze zelfs nog groter verwacht.

 

mijn advies is ga altijd een maatje groter dan je in gedachten hebt. de meesten kiezen vaak voor save door het niet te groot te doen, maar hebben achteraf spijt dat ze niet een maatje groter hebben genomen.

 

zie hieronder mijn borsten. van de zijkant vind ik ze prachtig rond etc. alleen vanaf de voorkant zie je verschil helaas (wordt waarschijnlijk gecorrigeerd)

 

heel veel succes!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.