Ga naar inhoud

Ervaringen hersteloperatie?


Jorro

Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

 

Ik lees al een tijdje wat blogs op deze website en post nu voor het eerst zelf iets. Geen idee of ik het goed doe!

 

Allereerst wel zo netjes om me voor te stellen. Mijn naam is Jolien ik ben 24 jaar oud en kom uit Utrecht.

 

De reden dat ik deze discussie heb aangemaakt is omdat ik heeeel erg hoop dat iemand anders hetzelfde probleem herkent :(

 

Ik ben nu 8 maanden po en merk dat mijn borsten nog steeds niet gelijk zijn. Het lijkt heel erg alsof mijn linker borst (nog) niet is ingedaald en daardoor nog iets hoger oogt zoals je wel kunt zien op de foto... Dit was trouwens niet zo vlak na de operatie. Toen mijn verband eraf mocht had ik nog wat zwelling natuurlijk en waren ze gewoon even groot. Pas toen de zwellingen wegtrokken zag ik dat m'n ene borst lager zat dan m'n andere en ook wat kleiner leek, tevens voelt deze nog wat strakker en stugger aan als ik erin knijp zeg maar...

 

Nu las ik hier en daar wel eens dat meiden hetzelfde probleem hadden maar dat dat vanzelf indaald. Alleen ik ben al 8 maanden po en het lijkt mij dat dat wel erg lang duurt.

 

Ik ben in belgie geopereerd en super tevreden over de chirurg en nazorg etc! Heb bovendien ook nergens meer last van en tijdens de controles zei de chirurg ook dat mijn ene borst nog wat achterloopt op het herstel en dat deze vanzelf gelijk loopt met mijn andere borst. Ik denk ook niet dat een revisie nodig is omdat m'n borsten in bikini en bh wel gewoon gelijk zijn... zie ook de foto in bikini.

 

Al met al ben ik dus nog niet happy met het resultaat en hoop ik dat iemand mij uit m'n onzekerheid kan helpen! Hoop zo dat het allemaal wat meer tijd nodig heeft en het vanzelf wel goed komt, maar dat duurt nu al zo lang! :( 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

 

In mijn eerdere topic over Dr. Verdonck heb ik een bericht geplaatst met foto's over hoe mijn borsten er nu uitzien. Mijn rechter borst loopt nu al maanden achter op mijn linker borst en ik vrees voor een hersteloperatie (ik ben nu 8 maanden PO). Eind september ga ik op controle om te bespreken wat mijn mogelijkheden zijn.

 

Daarom ben ik heel benieuwd naar ervaringen van meiden die ook een hersteloperatie zijn ondergaan.

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.