Ga naar inhoud

Meiden met Lipofilling aanwezig?


Judith

Aanbevolen berichten

Tip: kijk op beautyjournaal.nl. Hier geeft Niessen vaak veel info over lipofilling. Ik heb een consult gehad. Voordelen: veilig(er) en natuurlijker nadelen: vaak duurder en vraagt veel van je doorzettingsvermogen en lichaam als je meerdere behandelingen wilt voor beter resultaat. Ik overweeg dit op latere leeftijd nog misschien. Daarnaast zijn de verhalen en foto's schaars dus kon ik nog zo weinig inschatting maken voor mezelf of het wel een goed genoeg resultaat zou geven. Zou het vet grotendeels verdwijnen, is het wel behoorlijk zonde..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Judith,

 

Ik heb uiteindelijk geen lipofilling gedaan, maar hier wel een consult over gehad bij dr Niessen. Het ligt eraan wat voor resultaat je wilt, maar ze raden sowieso al aan om 2 keer de behandeling te doen voor een beetje resultaat.  Het kan ook gebeuren dat het vet verdwijnt. Nadeel is ook dat het heel prijzig is vergeleken een borstvergroting met protheses en wat sneeuwwitje zegt moet je geduld hebben omdat je niet na 1 keer gelijk klaar bent.  

 

Mag ik vragen waarom je lipofilling wilt? 

 

Groetjes Roxanna 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei x-roxiie-x:

Hoi Judith,

 

Ik heb uiteindelijk geen lipofilling gedaan, maar hier wel een consult over gehad bij dr Niessen. Het ligt eraan wat voor resultaat je wilt, maar ze raden sowieso al aan om 2 keer de behandeling te doen voor een beetje resultaat.  Het kan ook gebeuren dat het vet verdwijnt. Nadeel is ook dat het heel prijzig is vergeleken een borstvergroting met protheses en wat sneeuwwitje zegt moet je geduld hebben omdat je niet na 1 keer gelijk klaar bent.  

 

Mag ik vragen waarom je lipofilling wilt? 

 

Groetjes Roxanna 

 

 

Omdat het dan toch van je eigen lichaam is. En niet een implantaat. Het is wel iets waar ik naar wil kijken voor ik het uitsluit zeg maar. Maar ik had idd al gelezen dat het effect vaak weinig is of geen omdat het lichaam het wegvoert als het ware. 

Maar ik denk dat het implantaten gaan worden. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-8-2017 om 15:00 zei Judith:

 

Omdat het dan toch van je eigen lichaam is. En niet een implantaat. Het is wel iets waar ik naar wil kijken voor ik het uitsluit zeg maar. Maar ik had idd al gelezen dat het effect vaak weinig is of geen omdat het lichaam het wegvoert als het ware. 

Maar ik denk dat het implantaten gaan worden. :P

 

Bij mij is dat ook zo gegaan haha.  Ik kon simpelweg niet hetzelfde resultaat krijgen met lipofilling en het was me te duur.  Je hebt trouwens ook de keus om monobloc hydrogel implantaten te nemen. Deze bestaan uit zout water oplossing en merk je meteen wanneer deze 'lek' is. Voor het geval je siliconen geen fijn idee vind. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.