Ga naar inhoud

Voorstellen Moesje, oriënterend voor BVK


Moesje

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal

Ik ben Moesje, 34 jaar, uit zuid west Nederland , en me aan het oriënteren voor een borstverkleining

Het zit al zeker 10 jaar in m'n hoofd, dat idee..

Een combinatie van klachten in rug/nek, Mensendieck voor houding en toch ook een stukje 'cosmetisch' zoals dat zo mooi omschreven wordt. 

Ik heb het altijd in m'n hoofd laten spelen maar had als doel borstvoeding te geven..nu is (na een lang traject) ons dochtertje geboren en heb ik ook bv gegeven.. maar erg makkelijk ging het niet. Grote borsten en kleine tepels... Tepelkloven enz. 

Nu zijn mijn borsten ook echt slapper geworden na de zwangerschap en hangen ze nog meer.. en voor mijn gevoel zijn ze dus ook zwaarder en trekken meer aan m'n nek/schouders. 

 

Dus nu toch een stap naar de dokter gezet voor een verwijzing voor eens een gesprek met een PC..

Ik ben ook benieuwd naar de verzekering..qua cup geen probleem daarvoor (F/G) en ik heb dus klachten maar hoe werkt dat, moet de fysio gewoon in een brief schrijven 'ze heeft klachten'?

 

En ik denk dat ik toch op een (hopelijk) tweede zwangerschap moet wachten ivm stuwing en weer verandering van je borsten?

Met twee kleine kids wordt zo'n operatie wel een heel ander verhaal dan met 1 kleintje natuurlijk.  Hebben mensen hier ideeën over en/of ervaring mee?

 

Bedankt voor de reacties alvast.  Ik ga me later nog eens goed verder inlezen hier.. de operatie verslagen sla ik nog maar even over ;-) maar algemene info is al van harte welkom.

 

Oh, en zijn er meer mensen uit de omgeving Bergen op Zoom/Roosendaal/Breda en evt Zeeland?

 

Bedankt!

Groetjes Moesje 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.