Ga naar inhoud

SA1985 : 16 augustus 2017 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hi ladies,

 

Ik ben gisteren geopereerd aan me borsten bij de Boerhaave Kliniek. Van een kleine B naar een C-cup. 270cc van Mentor onder de borstspier.

De zwelling is meer in de zij richting mijn rug en vroeg me dus af of er nog meer dames hier last van hadden?

Ook is mijn linkertepel gevoelloos, terwijl er wel gevoel in mijn rechter tepel is.

 

Alvast bedankt:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei SA1985:

Hi ladies,

 

Ik ben gisteren geopereerd aan me borsten bij de Boerhaave Kliniek. Van een kleine B naar een C-cup. 270cc van Mentor onder de borstspier.

De zwelling is meer in de zij richting mijn rug en vroeg me dus af of er nog meer dames hier last van hadden?

Ook is mijn linkertepel gevoelloos, terwijl er wel gevoel in mijn rechter tepel is.

 

Alvast bedankt:)

Ik had dat ook zwelling vooral aan de zijkanten. Na een week trok het langzaam weg (dacht ik..  is alweer 16 weken geleden) heb het toevallig ook bij boerhaave laten doen.  Succes met je herstel :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.