Ga naar inhoud

Nieuwe hier en afspraak intake (opnieuw)


Kimmie01

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal. Ik ben nieuw hier en zal mij eerst even voorstellen.

Ik ben Kimmie 44 jaar en heb 1,5 jaar geleden een maagverkleining gekregen met als gevolg : -44 kilo en +2 theezakjes. Ik krijg een borstlift met prothese van +/- 375cc. Mijn afspraak voor intake en klinische onderzoeken is op 1 sept. in het Amphia ziekenhuis in Breda. Ik heb ook gelijk een ok datum gekregen op eigen verzoek en die zal op 11 sept. zijn(mijn Twin Towers zullen herrijzen op deze datum;)). Heb al verschillende klinieken bezocht en uiteindelijk toch voor een ziekenhuis gekozen. Wish me luck:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 31-7-2017 om 12:34 zei Roumy:

Hoi,

 

veel succes alvast!! 

 

Op 27-7-2017 om 06:01 zei Kimmie01:

Hoi allemaal. Ik ben nieuw hier en zal mij eerst even voorstellen.

Ik ben Kimmie 44 jaar en heb 1,5 jaar geleden een maagverkleining gekregen met als gevolg : -44 kilo en +2 theezakjes. Ik krijg een borstlift met prothese van +/- 375cc. Mijn afspraak voor intake en klinische onderzoeken is op 1 sept. in het Amphia ziekenhuis in Breda. Ik heb ook gelijk een ok datum gekregen op eigen verzoek en die zal op 11 sept. zijn(mijn Twin Towers zullen herrijzen op deze datum;)). Heb al verschillende klinieken bezocht en uiteindelijk toch voor een ziekenhuis gekozen. Wish me luck:D

Helaas ben ik een enorm onzekere twijfelkont en heb ik mijn borstlift met prothese afspraken afgezegd. Na weer heel veel twijfelen toch maar weer een afspraak gemaakt in Amphia in Breda.  22 sept. heb ik mijn intake pfff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal. Ik ben 44 jaar woon samen met vriend en mijn zoon van 19 jaar. Ik ben 100% afgekeurd en werk dus niet helaas. Ik had mij in een ander toppic al voorgesteld omdat ik al een ok datum had. Ja, had. Ik ben zo enorm onzeker en bang voor complicaties die mij verminken , dat ik al mijn afspraken had afgezegd. Nu opnieuw een afspraak gemaakt op 22 sept. omdat ik het toch zo super graag wil. Ik heb een maagverkleining gehad en ben 44 kilo afgevallen met als gevolg, 2 lelijke hangende velletjes. Ik heb al verschillende klinieken bezocht en heb besloten om in het Amphia ziekenhuis in Breda geopereerd te worden aan een borstlift met prothese. Helaas ben ik een roker en dat maakt mij zo bang voor complicaties.  Ik doe al mijn best om te minderen. Nu nog 3 sigaretten per dag, van de 15. Het lukt mij gewoon niet om er helemaal vanaf te komen. Het gaat dan geestelijk zo slecht met mij dat ik hele nare gedachtes krijg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kimmie01

 

Hoi hoi

 

Ik heb je topics even samengevoegd, zo hoef je dan geen 2 topics bij te houden en heb je alles bij elkaar staan, ook houden we het op deze manier zowel voor jou als voor ons overzichtelijk.

Twijfels hebben en dan uiteindelijk de operatie afzeggen kan gebeuren, maar je hebt nu meer de tijd gehad om erover na te denken ,en als dit echt is wat je wilt, dan moet je er gewoon voor gaan.

Complicaties kunnen altijd voorkomen, daar heb je geen garantie op, maar je kunt zelf wel maatregelen nemen om die zo klein mogelijk te houden.

 

Ik snap dat stoppen met roken moeilijk is, maar je hebt nu wel een stok achter de deur toch?

Je geeft aan dat je bang bent voor complicaties,, mede door het roken, waarom zou je dan, bewust dat risico nemen.

 

Als je van 15 naar 3 kunt, dan kun je ook naar 2 / 1 en dan niks,  en natuurlijk de eerste dagen heb je het heel moeilijk, maar het is het wel waard.

En hou in gedachten dat je sterker bent als  je denkt, desnoods ga je even een paar dagen over op nicotine pleisters,om zo de handeling van een sigaret te pakken een beetje uit je systeem gaat, maar het belangrijkste is om je dagelijkse routine enigszins om te gooien, bijv: na het eten wil je een sigaret, ipv roken ga je gelijk afwassen, rook je vaak als je op een bepaalde plek zit, ergens anders gaan zitten, heb je een moeilijk moment, ga naar buiten en ga een stuk (hard)lopen, heb je trek, neem een glas water, etc etc.

 

Deze tips heb ik toen gekregen, en het werkt echt.want het zijn vaak meer de handelingen als dat je echt die sigaret nodig hebt, het is een gewoonte verslaving, maar die kun je zelf wel met een beetje wilskracht doorbreken.

 

Laat die droom voor mooie boobs uitkomen, en focus je alleen even daar op.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.