Ga naar inhoud

Hallo!!


Gast Chocolade

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

 

Ik zal mezelf even kort voorstellen.

Mijn echte naam verklap ik niet maar noem me gerust Chocolade :)

Ik ben 19 jaar en kom uit België. Over mijn job kan ik jullie niet veel vertellen aangezien ik nog student ben :P

 

De reden waarom ik op dit forum zit is omdat ik eindelijk de knoop doorgehakt heb om een borstvergroting te laten doen.

Al van toen ik 13 jaar was zit ik te wachten op het moment dat mijn borsten zouden groeien, maar dat moment is helaas nooit gekomen.

In januari heb ik eindelijk de stap durven zetten om een afspraak te maken met een plastisch chirurg.

Mijn operatie zal gebeuren door dokter Rogge in het AZ Sint Jan in Brugge.

Hier op het forum vind ik niet zoveel ervaringen over hem, maar de indruk die ik had bij hem was heel positief.

 

Details over mijn operatie:

Het zal een transaxillaire operatie zijn, dus via de oksel. De implantaten zijn van het merk Motiva en het wordt 180-200cc, mini of demi (de plastisch chirurg beslist op het moment zelf wat het best is.) Ik ben 1m60 en tenger gebouwd, en bij het passen vond ik deze perfect bij mijn lichaam passen.

 

Wat spannend, heb er alvast heel veel zin in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Chocolade Hey hey en welkom op BF :)

 

Wat goed dat je de stap heb durven zetten en geen probleem als we jouw chocolade moeten noemen. Geloof dat er weinig mensen zijn die hun eigen naam gebruiken en dat is prima toch. 

 

Lees dat je ze via de oksel neemt en vroeg mij af of je ook vragen heb gesteld wat ze doen als je moet wisselen? Stel je pakt daarna groter .. gaan ze dan via de oksel of moeten ze onder je borstplooi eruit? Hoe zit het met herstellen hiervan? Gaan ze onder je spier via je oksel? Vraag dit aan je zodat je compleet geïnformeerd bent door je PC :) 

 

Weet niet wat je werkelijke cupmaat is maar met dit aantal CC is het idd mogelijk om het via de oksel te plaatsen. Het verschil in het aantal CC is niet groot dus het zal optisch geen probleem opleveren. Wat ik wel adviseer is om foto's te maken van je huidige boobs in een Push-up bh (als je die tenminste draagt) en naar de projectie (hoever je boobs naar voren staan) te kijken. Ik geef dit heel voorzichtig aan omdat sommige ladies ongeacht het aantal CC soms teleurgesteld zijn en soms erachter komen dat hun gekozen CC niet overeenkomt met hun Push-up Bh. Die was soms wat voller. Bespreek dit altijd met je PC zodat je weet wat je kunt verwachten.

 

Veel plezier met het inlezen en de voorbereidingen en hopelijk heb je vlot een operatiedatum.

xx

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, bedankt voor je antwoord!

Deze vragen heb ik mij ook al gesteld, en ook besproken met mijn plastisch chirurg.

Hij stelde mij heel erg op mijn gemak met betrekking tot die vragen dus ik ben ervan overtuigd dat we op dezelfde lijn zitten en ik een mooi resultaat mag verwachten.

 

De implantaten zullen inderdaad onder de spier geplaatst worden via de oksel, en dit is mogelijk omdat het een kleine hoeveelheid cc bedraagt. De vraag over het verwisselen van implantaten heb ik mij eigenlijk nog niet afgevraagd, wel goed dat ik dit hier lees zodat ik dat nog eens kan vragen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎17‎-‎8‎-‎2017 om 12:14 zei Chocolade:

 De vraag over het verwisselen van implantaten heb ik mij eigenlijk nog niet afgevraagd, wel goed dat ik dit hier lees zodat ik dat nog eens kan vragen!

 

Vandaar dat ik het even vermelde ;)  Ik heb hier ooit ook naar gevraagd en bij mij was het geen optie omdat ik meer CC wenste voor mijn resultaat. En begreep toen ook dat littekens onder je oksel een lastigere plek was om te herstellen en bij een wissel ze sowieso onder je borst de boel open maken zodat ze beter zicht hebben bij een wissel. Dacht toen ook dat je dan een borstband kreeg? Was ook al lang geleden dus het kan best dat ze nu anders te werk gaan..geen idee. Hoor het graag als je bij je PC bent langs geweest en ons hierover update? 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.