Ga naar inhoud

Trekt litteken nog bij?


Aanbevolen berichten

Hi dames, afgelopen vrijdag zijn mijn pleisters eraf gegaan en morgen ben ik pas 1 week PO, dus ja weet dat ik nog erg vroeg ben, maar nu 2e wissel gehad en toch beetje onzeker daar ik dit niet eerder heb gehad. Litteken/onderzijde van mijn rechter borst loopt niet mooi rond, kan dit zijn omdat het te strak gehecht is?? En ham vraag gaat dit nog bij trekken, zodat die ronding aan onder zijde mooier is? Heb ze voor de spier en links begint al wat soepeler te worden en valt al iets opzij als ik ga liggen, rechts daarentegen is nog een harde bal (wel iets in te drukken en niet rood of warm). Weet dat ik geduld moet hebben maar zelf nog niet eerder meegemaakt dit en krijg er mega de zenuwen van.....

heb foto's bijgevoegd, al is het misschien wat lastig te zien.

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi
 

'te' strak zou ik dat niet noemen ;) 
Het kan wel zijn dat ze strakker hebben moeten hechten om je borstplooi goed vast te zetten. Weet uit mijn hoofd niet meer of je nou een smallere of bredere prothese gekregen hebt?
Wat betreft dat hardere en soepelere.. Geef het de tijd hihi. Ik snap dat je nu snel klaar wilt zijn en misschien niet meer zoveel geduld op kunt brengen, maar ook nu is dat het enige dat helpt :P 
 

Wat ik ervan kan zien, zien je boobs er keimooi uit al!! :35:

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie, bedankt voor je geruststellende woorden. Protheses zijn 0,2 mm smaller maar 0,8mm meer profiel. Recht voelt bij hechtingen ook stuk strakker als links, bv als ik diep adem haal lijkt net of ik niet verder kannomdat iets me tegenhoud....beetje lastig te omschrijven, maar voelt gewoon niet lekker, doet niet echt pijn ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎13‎-‎8‎-‎2017 om 21:33 zei Anastasia:

@best_boobie, bedankt voor je geruststellende woorden. Protheses zijn 0,2 mm smaller maar 0,8mm meer profiel. Recht voelt bij hechtingen ook stuk strakker als links, bv als ik diep adem haal lijkt net of ik niet verder kannomdat iets me tegenhoud....beetje lastig te omschrijven, maar voelt gewoon niet lekker, doet niet echt pijn ofzo.

Sorry voor mijn late reactie:
Dat niet kunnen doorademen heeft daar weinig mee te maken. Kan gewoon aan de strakte van je huid liggen of aan nog wat vocht dat aanwezig is na een operatie. Gaat vanzelf over, normaal gezien.
Wordt het erger, of ga je echt kortademig zijn, dan moet je uiteraard even contact opnemen met de kliniek :)

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hi Anastasia, 

Is het inmiddels al wat bijgetrokken? Ik herken het want heb precies hetzelfde met mijn rechterborst. Linkerborst voelt ontspannen maar rechts lijkt het of het trekt bij alle bewegingen die ik maak. Dacht eerst dat ik de prothese voelde maar het is de huid die trekt. Ben nu halverwege week 5 po. Als ik m'n BH uit heb voel ik het minder. Misschien is het een kwestie van geduld hebben tot het litteken wat soepeler wordt incl. de huid. Heb de protheses overigens ook voor de borstspier.

Groetjes, Car

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.