Ga naar inhoud

Zwanger na borstvergroting


Aanbevolen berichten

Hoi dames inmiddels een tijdje afwezig geweest op de pagina ik ben 6 maanden po alweer en ben er 3 weken terug achtergekomen dat ik zwanger ben nu inmiddels al 12 weken.

maar in welke vorm kan dit kwaad tot mijn borstvergroting in zo,n korte tijd erna zwanger en dan bedoel ik meer kwa kapselvorming enz ook doen ze soms erg pijn wat natuurlijk bij een zwangerschap hoort is het misschien handig als ik contact opneem met de kliniek voor extra controle of is dit niet nodig

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ishdyl, allereerst gefeliciteerd, super leuk nieuws!!! In mijn omschrijving staat dat het advies is om de eerste 3 maanden na de ingreep niet zwanger te worden. Verder heb ik na mijn 1e BV ook twee kindjes gekregen, maar pas 3 jaar na de tweede kreeg ik last van kapselvorming in één borst, maar toen had ik protheses dus al 13 a 14 jaar, na het krijgen van mijn eerste nergens last van gehad. Dus denk niet dat het onstaan van kapselvorming in verband stond met mijn zwangerschappen, maar meer met het fijt dat ze er al 13a 14 jaar in zaten.

 

xxx geniet van je zwangerschap!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok dat is fijn om te horen. 

Dat was meer waar ik me druk om maakte.

ik ben me er bewust van dat ze kunnen gaan hangen maar dat heb ik voor me lief en vind ik de ramp nog niet.

wou toch ooit in de toekomst nog een keer een wissel doen dus dat komt goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.