Ga naar inhoud

Help!! Nog grotere borsten nemen? Dames met 550 cc?


Aanbevolen berichten

Lieve dames, ik twijfel om 500cc implantaten te nemen in plaats van 450 cc wat ik eerder had besloten.

ben alleen bang dat ik ze straks te groot vind. 

iemand van jullie die 500cc heeft en mij hierover kan adviseren?

ben trouwens 1,62 lang en ik weeg 57 kilo. Wat denken jullie dat ik het beste kan doen?

liefs michelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi lieve allemaal,

ik heb wel is eerder een topic geplaatst op dit forum maar dat is al een tijdje geleden. Ik zal me daarom even opnieuw voorstellen; ik ben michelle, 20 jaar oud en ik krijg 4 september mijn borstvergroting in de bergman kliniek bij dokter stevens.

In het begin bij mijn 1e consult koos ik voor 415 cc high profile, toen ben ik later nog een keer terug gegaan voor een tweede consult en heb ik dit om laten zetten naar 450 cc. Later wilde ik toch groter en heb ik gemaild om te vragen of het 500cc UHP mocht worden. Dit is nu de bedoeling wat erin zou gaan.

ik persoonlijk vind het mooi om grote boobies te hebben, maar mijn plastisch chirurg houdt meer van natuurlijk en zegt dat als ik te groot ga dat mijn borsten dan de aandacht gaan wegnemen van derest van mijn gezicht.

ik zat vandaag dus op instagram en zag plaatjes voorbij schieten van iemand die 550 cc heeft en dat vond ik echt prachtig!

ik twijfel nu om het nog te laten veranderen, maar durf dit eigenlijk niet zo goed meer te zeggen tegen mijn PC.

wat vinden jullie daarvan? 

 

Ik ben trouwens 162 en ik weeg 56 kilo

 

PS; hieronder zijn de boobies van 550 cc waar ik het over had

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Michellev

 

Ik heb je andere topic samengevoegd met deze,ook kun je sommige vragen gewoon stellen in je topic die bij operatie verslagen borstvergroting staat, en ook al zit er soms heel even tussen voordat je weer een reactie plaatst ,kun je dat gewoon bij elkaar zetten,en hoef je geen nw topic te openen, op deze manier blijft het dan zowel voor jou als voor ons overzichtelijk, want anders word het een warboel.

 

Als jij blijft twijfelen of je echt alsnog niet meer cc moet gaan nemen( mits het natuurlijk gaat passen)  dan moet je dat gewoon bespreken met je pc, en je niet bezwaard voelen, want het gaat hier om een hoop geld, een behoorlijke operatie, en het zou zonde zijn als je achteraf spijt krijgt.

 

x

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Michellev:

@Desert-Rose vind jij dat ik nog een keertje op consult moet gaan? Heb het idee dat ik nu al zo vaak gewijzigd heb en dat die straks bij zichzelf zo iets heeft van komt zij weer :blush:

 

Ik vind dat je zeker van je zaak moet zijn, en voor de volle 100 % achter je keuze moet staan.

Het gaat hier niet om een halfje brood kopen, en je hebt er niets aan als jij achteraf denkt, ik heb een verkeerde keuze gemaakt, ik vind ze te klein, etc, want daar ga jij niet blij van worden.

 

Dus niet denken dat je pc mogelijk zal denken, ppff daar heb je haar weer, je bent echt de enige niet die twijfelt, en wat ik al zeg, het kost enorm veel geld, het is een behoorlijke operatie die je niet moet onderschatten, en jij moet er blij mee gaan worden.

 

Je moet ook goed kijken naar projectie, breedte etc, want cc zegt niet alles.

 

Dus ik vind inderdaad dat je nogmaals langs moet gaan,goed passen, alles doorspreken, desnoods afspreken dat er een paar verschillende maten klaar liggen tijdens de operatie, en gaat je pc niet mee in jouw keuze , dan zou je nog kunnen overwegen om eens langs een andere pc te gaan, die toch wel vaker grote protheses plaatsen) en denk dan aan Dr. Nio of Plovier.

 

x

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.