Ga naar inhoud

Boobsbyzsa : 4 oktober 2017 : Dr. Bauland : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo dames, na eindeloos dit forum afgestruind te hebben wil ik mij toch graag voorstellen. 

 

Ik ben Zefanja, 24jaar, Moeder van een prachtige zoon, ik werk fulltime en daarnaast doe ik de opleiding bedrijfseconomie.

 

Ik wist al heel jong dat mijn borsten niet groter zouden worden dan een a-cup (Het zit gewoon niet in de familie). Ik wist toen ook dat ik ze ooit zou laten vergroten. Alleen gingen er toen zoveel enge verhalen de ronde over borstvergrotingen waardoor ik jaren lang onjuiste opvattingen had over de risico's van een borstvergroting.

 

Fast forward naar 2016! Het jaar waarin ik onderzoek deed en erachter kwam dat een borstvergroting helemaal niet zo eng en gevaarlijk was als ik dacht. Dus begon ik met sparen. 

 

En nu is het bijna zo ver. De zenuwen gieren door mijn lijf. Ik heb gisteren mijn eerste consult gehad en ik was meteen overtuigd. Ik heb gekozen voor motiva implantaten full 275cc maar ik twijfel nu of ik toch niet voor de 315cc moet gaan. Zelf heb ik nu bh-maat 75A. Ben 1,63 en weeg 60kg.

 

Ik zou graag resultaten willen zien van dames die ook deze cc's hebben of door Dr Bauland zijn geopereerd.

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boobsbyzsa

 

Hoi hoi,

 

Ik heb de titel aangepast zodat die gelijkend is met de andere in deze categorie, verder kun je nu alle updates etc. in dit topic neerzetten, zodat je alles netjes bij elkaar hebt staan.

 

Als je twijfelt  raden we wel altijd aan om voor de grootse te kiezen,hou ook in je achterhoofd dat prothese borsten kleiner ogen dan echte, en anders nogmaals gaan passen, want het zou zonde zijn als je achteraf zegt, had ik maar groter genomen.

 

Nu lekker af gaan tellen.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt

Hoi @Boobsbyzsa,

 

Spannend! Heb je er zin in? Ik ben geopereerd door dokter Fresow, ook in de Bauland Kliniek. Had 70 A/AA bij 52 kg en 1,71 m. Heb Motiva 350cc Full dual plane gekregen. Als je wilt voeg ik je wel toe aan mijn album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden zei Deprinsesopdeerwt:

Hoi @Boobsbyzsa,

 

Spannend! Heb je er zin in? Ik ben geopereerd door dokter Fresow, ook in de Bauland Kliniek. Had 70 A/AA bij 52 kg en 1,71 m. Heb Motiva 350cc Full dual plane gekregen. Als je wilt voeg ik je wel toe aan mijn album?

 

Ontzettend veel zin! Hoe heb je het ervaren? En ben je tevreden?

Jaa ik zou heel graag een kijkje willen nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt

@Boobsbyzsa Heb je toegevoegd. Het is mij echt 100% meegevallen. Geen pijn, alleen een beetje misselijk. Ben morgen twee weken po en kan het meeste wel weer zelf (doe het niet allemaal, want heb het idee dat je toch nog wel snel te veel doet, maar goed, de basisdingen kan ik gewoon weer). Maar van pijn heb ik echt amper last. Ik ben nog niet heel erg tevreden, wel al meer dan toen ik net geopereerd was, maar het begint langzaamaan ergens op te lijken dus we gaan de goede kant op ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Deprinsesopdeerwt:

@Boobsbyzsa Heb je toegevoegd. Het is mij echt 100% meegevallen. Geen pijn, alleen een beetje misselijk. Ben morgen twee weken po en kan het meeste wel weer zelf (doe het niet allemaal, want heb het idee dat je toch nog wel snel te veel doet, maar goed, de basisdingen kan ik gewoon weer). Maar van pijn heb ik echt amper last. Ik ben nog niet heel erg tevreden, wel al meer dan toen ik net geopereerd was, maar het begint langzaamaan ergens op te lijken dus we gaan de goede kant op ;) 

 

Ik heb ze gezien en wat een mooie verandering zeg. Ik vind ze heel goed bij je lichaamsbouw passen. Ik vind ze nu al mooi en ze worden vast nog mooier.

 

Ik zou het idd nog lekker rustig aan doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi! Ik word ook 4 oktober geopereerd maar dan in bergman clinics. Super spannend weer ( ik moet een wissel) ik ga nu voor 275 of 295 natrelle rond . Ik heb nu 220. Het zou niet heel veel verandering zijn maar een klein beetje. Succes volgende week. Hopelijk valt het mee ! Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.