Ga naar inhoud

tina : borstvergroting : Dr Oelbrandt : Beveren


Gast tina

Aanbevolen berichten

beste lezeressen en lezers,

al een jaar of 5 had ik complexen over de grote van mijn boezem

na lang nadenken op aanraden van een vriendin ben ik bij dokter oelbrandt terecht gekomen

zoals verwacht had ik op de eerste consultatie veel zenuwen, maar na een paar minuten bleek dat voor niets nodig

ik kon met al mijn vragen terecht ivm de borstvergroting, na deze ontmoeting ben ik naar huis gegaan

maar reeds in de wagen had ik de beslissing genomen van door te zetten

dus belde ik aanstaande maandag al voor een afspraak voor de operatie

de dag van de waarheid was ik gezond zenuwachtig want de verpleegster en anesthesist stelde me erg gerust

de operatie zelf duurde max 1u en nadien werd ik wakker in een verwarmd bed

ik heb daar toch een paar uurtjes uitgerust en geslapen en dan mocht ik naar huis

eerste 5 dagen had ik wel wat pijn maar met de nodige pijnstillers viel dit echt goed mee

na 7 dagen ben ik terug beginnen werken en dat ging wel

na 6 weken op controle en al zeg ik het zelf ik ben zeer tevreden

zowel van het volume, het sneetje onder de borst is heel fijn en vervaagt al snel

ook de voor en nabehandeling van dr oelbrandt vond ik zeer professioneel

groetjes tina uit bornem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Tina

welkom :)

super te lezen dat je zo een goede ervaring heb opgedaan,en welk maat heb je nu eraan overgehouden?

en hoeveel cc heb je gehad,en welke prothesen en hoe geplaatst?wat een vragen he,maa rik brand van nieuwschierigheid :D

zou je even de datum willen noemen waneer je operatie is geweest?dan zet ik die in je titel en verhuizen we je naar operatie verslagen :6:

veel lees en post plezier op het forum

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alsnog gefeliciteerd Tina.

Goed te horen dat je zo tevreden bent!

Hoeveel cc heb je gekregen en heb je protheses voor of achter de spier gehad?

Begrijp ik dat je nu 6 weken geleden ongeveer je Bv hebt gehad???

Ik heb zelf mijn Bv ruim 5 weken geleden gehad.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik vind het meer een verslagje vanuit een folder voor bv ofzo. Er zit geen gevoel in, net of iemand het verzonnen heeft, en dan denk ik zelfs een man haha.

Nou ja, misschien ben ik wel gek hoor en beledig ik iemand hier wel mee nu (sorry "tina") maar ik wist ook gelijk dat er verder niets meer geschreven zou worden en dat klopte....

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.