Ga naar inhoud

Rituals123 : 20 juli 2017 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi dames!

 

Ik lees al heel lang mee op de site. Aangezien ik nu ook een bv heb gehad wil ik mij graag even voorstellen. Op 20 juli ben ik geopereerd door dr. Moojen-Zaal in Amsterdam. Het consult in juni was fijn verlopen en wilde daarom ook graag door haar geopereerd worden. Ik heb altijd ongelijke borsten gehad, meer dan 2 cupmaten verschil waardoor ik nu ook twee verschillende protheses heb gekregen. Namelijk: 

rechts: moderate profile 300 cc (rond)

links: high profile 375 cc (rond)

 

Ik heb de protheses voor de borstspier gekregen en het herstel verloopt prima! Nu heb ik wel dat mijn rechterborst al heel mooi natuurlijk zit maar mijn linkerborst nog vrij hoog en bol. Waardoor het van vooraf lijkt als die borst ook kleiner is. Nu denk ik dat de huid links ook enorm moet wennen aan het nieuwe volume. Rechts zit namelijk het volume heel mooi aan de onderkant maar links dus meer nog boven. Gaat links denken jullie ook nog meer 'zakken'. Het heeft natuurlijk allemaal tijd nodig. Ik lees in verschillende verslagen hier op dit forum dat meerdere vrouwen dit hebben maar de meeste hebben dual plane. Dus ik vroeg mij ook af of dit ook geldt voor protheses geplaatst voor de borstspier. Hopelijk heeft iemand hier het antwoord op :).

Ik wil binnenkort ook graag foto's plaatsen... als ik heb uitgevogeld hoe alles werkt hier, haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.