Ga naar inhoud

Double Bubble ervaring bij wisselen ?


Aanbevolen berichten

Hi Lady's,

 

In 2013 heb ik mijn borsten laten doen ik had een kleine B en heb er 400cc laten in zetten met ronde protheses dual plane. Heel blij mee met me grotere boobies. Mijn natuurlijke borsten waren al wat ongelijk van elkaar. Er werd destijds rond geadviseerd aangezien ik wat puntige tietjes had ;-)

Mijn vriend gaf al een aantal x aan dat hij mijn borst zag veranderen, zelf dacht ik dat het kwam door de natuurlijke ongelijkheid die ik al had.

 

Vandaag ben ik naar de kliniek geweest en daar kwam uit dat ik een Double Bubble had, door de losse huid aan 1 borst.

Me borst zal er niet mooier op worden en met de tijd ''meer double bubble'' zichtbaar worden.

 

Ze gaven me 2 opties

1.) Een donut lift, om mijn ene borst te liften. Dan krijg ik een Litteken om mijn tepel heen. (uiteindelijk alle 2 liften om tepel op te hogen)

2.) Een nieuwe borstprothese dan anatomisch en 100cc meer (wordt dan 500cc) en dan voor de borst spier.

 

Uiteindelijk zal de double bubbel weer terug kunnen komen na de nieuwe borstprothese, maar je stelt dit weer uit en zou je later alsnog voor een donut lift kunnen gaan.

 

 

Zelf zie ik een litteken op mijn borst niet zitten zou eerder voor andere prothese kiezen. (wordt meteen wel bigger size hou ik wel van maar moet ik wel klaar voor zijn ;-) ) en met anatomisch en voor spier komen mijn borsten meer naar elkaar toe wat me nog mooier lijkt.

 

Wel vind ik het advies nu  afwijken van eerder, toen rond nu anatomisch. 

Mijn idee is nu om wat klinieken / artsen te bezoeken om te vragen wat hun zeggen. Wat is jullie visie of ervaring hiermee??

Alvast bedankt

Liefs

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff... heel vervelend dit! Dit wil je ook echt niet! Ik heb hetzelfde probleem hier! Eind augustus terug, ik ben zo benieuwd.. wil niet weer 6 weken uit de running liggen en nog niet over de pijn te spreken! Weet iemand hoe dit zit kwa financiën? Krijg je dit vergoed bij je nazorg of kan je weer een nieuwe operatie gaan betalen? Aangezien het zelfdzaam is dat ik zo een bedrag bij elkaar heb gespaard :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.