Ga naar inhoud

Dr. Nio of dr. van der Weij? Help!


Sunny1

Aanbevolen berichten

Oké ladies, mijn dilemma. 

Ik ben enorm aan het twijfelen. 2 chirurgen gesproken, Nio en van der Weij. 
Nio zegt: allebei flink vullen met een ronde prothese en 1 kant een beetje liften. 
Van der Weij zegt: druppelvormige prothese en beide kanten liften.

Aangezien ik verschil in grootte heb twijfelde ik: vergroot ik met 2 verschillende maten zonder lift of doe ik met. 

Nadeel van enkele lift (Nio) is ongelijk aanzicht, aangezien littekens/ tepel anders staan. 
Voordeel: 1500 euro en misschien wel wat meer grotere borsten (kan tegelijkertijd ook nadeel zijn want ik wil geen overdreven grote borsten aangezien ik vrij slank ben)

Nadeel van dubbele lift (benelli) bij dr. Van der Weij: 1500 euro meer betalen, wat bescheidener in mate.
Voordeel: gelijkheid, want lift aan beide kanten. Werkt met druppel vormige prothese, en aangezien ik een hele lege cup heb hoop ik hierdoor op een mooie natuurlijke vol gevormde borst. 

What to do, what to do?
P.s. mochten er vrouwen zijn die lift aan 1 kant gedaan hebben, zou ik aub een foto mogen zien?
En ook ben ik benieuwd naar littekens bij donkere vrouwen, hoe ziet dat eruit? 

Thanks for your time. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...
Op Tuesday, August 08, 2017 om 22:20 zei Sunny1:

Oké ladies, mijn dilemma. 

Ik ben enorm aan het twijfelen. 2 chirurgen gesproken, Nio en van der Weij. 
Nio zegt: allebei flink vullen met een ronde prothese en 1 kant een beetje liften. 
Van der Weij zegt: druppelvormige prothese en beide kanten liften.

Aangezien ik verschil in grootte heb twijfelde ik: vergroot ik met 2 verschillende maten zonder lift of doe ik met. 

Nadeel van enkele lift (Nio) is ongelijk aanzicht, aangezien littekens/ tepel anders staan. 
Voordeel: 1500 euro en misschien wel wat meer grotere borsten (kan tegelijkertijd ook nadeel zijn want ik wil geen overdreven grote borsten aangezien ik vrij slank ben)

Nadeel van dubbele lift (benelli) bij dr. Van der Weij: 1500 euro meer betalen, wat bescheidener in mate.
Voordeel: gelijkheid, want lift aan beide kanten. Werkt met druppel vormige prothese, en aangezien ik een hele lege cup heb hoop ik hierdoor op een mooie natuurlijke vol gevormde borst. 

What to do, what to do?
P.s. mochten er vrouwen zijn die lift aan 1 kant gedaan hebben, zou ik aub een foto mogen zien?
En ook ben ik benieuwd naar littekens bij donkere vrouwen, hoe ziet dat eruit? 

Thanks for your time. 

En  en en... wat is t geworden? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.