Ga naar inhoud

Consult Diana en Dkr. Peters


shirros

Aanbevolen berichten

Hi Meiden,

 

Een aantal weken geleden ben ik op eerste consult geweest bij Diana zelf. Ik moet zeggen het was erg rommelig. Ten eerste liep het een uur uit en ten tweede was ik volgens Diana erg brutaal en had ik wel erg veel vragen. ( Ja hallo ik laat in me snijden het is niet zo dat ik een spijkerbroek koop die ik weer kan ruilen als het niet bevalt) Ze werd telkens gestoord door telefoon, haar zoon die huiswerk moest maken en weet ik het allemaal, ik bleef gewoon doorvragen haha misschien vond ze dat vervelend. Qua passen kreeg ik ook het advies 350 cc rond hp dual plane verrassend! Al Met al moet ik wel zeggen dat ze ruim de tijd heeft genomen en wel alle vragen beantwoord heeft en dat voor het feit dat het allemaal gratis is dus ja wat mag je dan verwachten. Er werd gelijk een operatie en tweede consult ingepland bij kevin Peters.

 

Een beetje verward en toch ook wel teleurgesteld omdat ik niet het idee had dat er echt naar me geluisterd werd reed ik naar huis. Ik was zeer benieuwd hoe het gesprek met Kevin Peters zelf zou verlopen.

 

Vandaag dus de dag.... als eerste kreeg ik een formulier van de assistent die ik even moest tekenen. Mijn hemel het leek wel een doodsvonnis haha het komt er op neer dat als er iets fout gaat het niet aan hen te wijten valt en dat je overal zelf verantwoordelijk voor bent en als er complicaties zijn dat ze die willen verhelpen maar op eigen kosten. Nu is dit ook wel logisch maar het voelde voor mij niet fijn. ik heb het formulier ook niet getekend. Afijn toen op gesprek bij Peters.... hij kwam erg afstandelijk over in het begin, hij nam mijn maten op en het advies luid 350/375 cc rond hp dual plane. Nadat ik zelf aangeef dat ik anatomisch toch wel natuurlijker vind en dat ik echt een natuurlijk resultaat wil geeft hij aan dat anatomisch ook kan geen probleem. Ik had met 5 min buiten kunnen staan maar ben een 15 min binnen geweest alle vragen werden netjes beantwoord en toen ik er naar vroeg of ik rechtstreeks bij hem terecht zou kunnen zag ik hem opfleuren. Op de vraag of ik voor nazorg direct bij hem terecht kan krijg ik het antwoord dat voor deze prijs ''budget'' bij Diane de afspraak is gemaakt dat hij opereert en alles verder via Diana verloopt.

 

Mijn conclusie de prijs qualiteit is goed bij Diana voor wat je betaald is het allemaal goed geregeld. Voor mij voelt het niet goed en heb er voor gekozen om niet in zee te gaan met deze praktijk, ik betaal liever wat meer dat ik weet dat ik als er wat is ik terecht kan bij de chirurg. En dat er door de chirurg ook meer de tijd genomen kan worden om naar je te luisteren en de verschillende mogelijkheden duidelijk te bespreken.

 

Kevin Peters voelt wel goed, zijn er meer dames die rechtstreeks bij hem in Belgie geopereerd zijn en hoe hebben jullie dit ervaren?

 

Op 26 september heb ik een consult gepland staan bij dokter Nio ben erg benieuwd hoe dat daar verloopt. Als ik het forum mag geloven is hij de Tieten dokter hihi.

 

Sorry voor mijn lange verhaal maar moest het even kwijt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook net mijn consult gehad bij peters! Misschien heb ik je wel gezien.. ik heb alleen helemaal geen formulier moeten tekenen met dat er extra kosten zijn verbonden als er complicatie's zijn.. wat vreemd! Vond het ook erg rommelig maar goed me operatie datum staat al geplant en het voelt goed bij Kevin peters

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Shirley1989:

Hi Meiden,

 

Een aantal weken geleden ben ik op eerste consult geweest bij Diana zelf. Ik moet zeggen het was erg rommelig. Ten eerste liep het een uur uit en ten tweede was ik volgens Diana erg brutaal en had ik wel erg veel vragen. ( Ja hallo ik laat in me snijden het is niet zo dat ik een spijkerbroek koop die ik weer kan ruilen als het niet bevalt) Ze werd telkens gestoord door telefoon, haar zoon die huiswerk moest maken en weet ik het allemaal, ik bleef gewoon doorvragen haha misschien vond ze dat vervelend. Qua passen kreeg ik ook het advies 350 cc rond hp dual plane verrassend! Al Met al moet ik wel zeggen dat ze ruim de tijd heeft genomen en wel alle vragen beantwoord heeft en dat voor het feit dat het allemaal gratis is dus ja wat mag je dan verwachten. Er werd gelijk een operatie en tweede consult ingepland bij kevin Peters.

 

Een beetje verward en toch ook wel teleurgesteld omdat ik niet het idee had dat er echt naar me geluisterd werd reed ik naar huis. Ik was zeer benieuwd hoe het gesprek met Kevin Peters zelf zou verlopen.

 

Vandaag dus de dag.... als eerste kreeg ik een formulier van de assistent die ik even moest tekenen. Mijn hemel het leek wel een doodsvonnis haha het komt er op neer dat als er iets fout gaat het niet aan hen te wijten valt en dat je overal zelf verantwoordelijk voor bent en als er complicaties zijn dat ze die willen verhelpen maar op eigen kosten. Nu is dit ook wel logisch maar het voelde voor mij niet fijn. ik heb het formulier ook niet getekend. Afijn toen op gesprek bij Peters.... hij kwam erg afstandelijk over in het begin, hij nam mijn maten op en het advies luid 350/375 cc rond hp dual plane. Nadat ik zelf aangeef dat ik anatomisch toch wel natuurlijker vind en dat ik echt een natuurlijk resultaat wil geeft hij aan dat anatomisch ook kan geen probleem. Ik had met 5 min buiten kunnen staan maar ben een 15 min binnen geweest alle vragen werden netjes beantwoord en toen ik er naar vroeg of ik rechtstreeks bij hem terecht zou kunnen zag ik hem opfleuren. Op de vraag of ik voor nazorg direct bij hem terecht kan krijg ik het antwoord dat voor deze prijs ''budget'' bij Diane de afspraak is gemaakt dat hij opereert en alles verder via Diana verloopt.

 

Mijn conclusie de prijs qualiteit is goed bij Diana voor wat je betaald is het allemaal goed geregeld. Voor mij voelt het niet goed en heb er voor gekozen om niet in zee te gaan met deze praktijk, ik betaal liever wat meer dat ik weet dat ik als er wat is ik terecht kan bij de chirurg. En dat er door de chirurg ook meer de tijd genomen kan worden om naar je te luisteren en de verschillende mogelijkheden duidelijk te bespreken.

 

Kevin Peters voelt wel goed, zijn er meer dames die rechtstreeks bij hem in Belgie geopereerd zijn en hoe hebben jullie dit ervaren?

 

Op 26 september heb ik een consult gepland staan bij dokter Nio ben erg benieuwd hoe dat daar verloopt. Als ik het forum mag geloven is hij de Tieten dokter hihi.

 

Sorry voor mijn lange verhaal maar moest het even kwijt :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Kikidelange:

Ik heb ook net mijn consult gehad bij peters! Misschien heb ik je wel gezien.. ik heb alleen helemaal geen formulier moeten tekenen met dat er extra kosten zijn verbonden als er complicatie's zijn.. wat vreemd! Vond het ook erg rommelig maar goed me operatie datum staat al geplant en het voelt goed bij Kevin peters

Misschien wel het was denk een toevoeging van de voorwaarden ofzo op zich logisch maar had het idee samen met de verhalen op het forum dat als er iets fout gaat je daar niet bij de chirug terecht kunt. Nogmaals dit is mijn gevoel dus beteken niet dat het slecht is maar voor mij voelde het niet fijn

Heb ook geen vergelijking dit was de eerste praktijk voor mij dus ben benieuwd hoe het elders gaat :)

 

Fijn hoor wnr word je geopereerd Peters lijkt me een fijne arts. Spannend hoor 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Elle84:

Hoi, ik ben ook vandaag bij hem

op consult geweest. Hoeveel meer moet je betalen als je rechtstreeks via hem gaat, weet je dat? Ik stond idd via 5 min buiten. Gr 

Hi, hoe vond jij het? Heb je er een fijn gevoel bij? Ja daar zijn we niet dieper op ingegaan dat zou niet netjes zijn tegenover Diana maar heb wel een kaartje gehad en moest hem even mailen voor meer info. Ik denk de reguliere prijzen dus rond de €3200 voor rond en €3900 voor anatomisch 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Shirley1989:

Vandaag dus de dag.... als eerste kreeg ik een formulier van de assistent die ik even moest tekenen. Mijn hemel het leek wel een doodsvonnis haha het komt er op neer dat als er iets fout gaat het niet aan hen te wijten valt en dat je overal zelf verantwoordelijk voor bent en als er complicaties zijn dat ze die willen verhelpen maar op eigen kosten. Nu is dit ook wel logisch maar het voelde voor mij niet fijn. ik heb het formulier ook niet getekend.

Ik vind dit helemaal niet logisch!!

Je betaalt toch nog best veel geld voor een BV en dan hoort daar ook de nazorg in te zitten. Ik zou het logisch vinden dat als je complicaties krijgt die aan jezelf te wijten zijn (doordat je de regels niet opvolgt die de pc je meegeeft) dat je daar dan ook zelf voor moet betalen, maar in de meeste gevallen komen de complicaties niet door jezelf. En is het gewoon dikke vette pech. Belachelijk dat je daar dan zelf voor moet opdraaien, logisch dat je dat niet ondertekend hebt, dat ik ook nooit doen. In dit geval vind ik het een gevalletje goedkoop is duurkoop...

 

Kevinn Peters lijkt mij verder als arts wel een betrouwbare en goed dat je nu kijkt om rechtstreeks bij hem te gaan. Gelukkig werken ze niet uitsluitend voor Diana.

 

http://drpeters.be/kevin-peters/ Hier zie je waar hij ook werkzaam is, wellicht dat je zo prijzen kunt zoeken?

 

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Shirley1989:

Hi, hoe vond jij het? Heb je er een fijn gevoel bij? Ja daar zijn we niet dieper op ingegaan dat zou niet netjes zijn tegenover Diana maar heb wel een kaartje gehad en moest hem even mailen voor meer info. Ik denk de reguliere prijzen dus rond de €3200 ,voor rond en €3900 voor anatomisch 

Hoi,

Ja ik weet niet echt wat ik ervan moet denken. Het ging in ieder geval heel erg snel. Maar dat met die nazorg vind ik ook maar raar. Mag ik het telefoon nr van je? voor recht streeks. Ik betaal dan liever wat meer met goede nazorg. Ik wil graag 500/550 cc. Ik heb nu 300 maar dat zie je amper. Ik ben 172 weeg 60 kilo. Maar volgens dr Peters gaan er maar max 450 in omdat het anders aan de zijkant uitsteekt. Genoeg huid heb ik wel, daar ligt het niet aan. En me operatie datum staat gepland over 2 weken. Dus ik moet nu snel beslissen wat ik ga doen. Ik weet het echt even niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Elle84:

Hoi,

Ja ik weet niet echt wat ik ervan moet denken. Het ging in ieder geval heel erg snel. Maar dat met die nazorg vind ik ook maar raar. Mag ik het telefoon nr van je? voor recht streeks. Ik betaal dan liever wat meer met goede nazorg. Ik wil graag 500/550 cc. Ik heb nu 300 maar dat zie je amper. Ik ben 172 weeg 60 kilo. Maar volgens dr Peters gaan er maar max 450 in omdat het anders aan de zijkant uitsteekt. Genoeg huid heb ik wel, daar ligt het niet aan. En me operatie datum staat gepland over 2 weken. Dus ik moet nu snel beslissen wat ik ga doen. Ik weet het echt even niet.

@Elle84Zou je voor die datum niet even bij een andere arts terecht kunnen voor een vrijblijvend consult? Ik ben ook 172 en weeg ook 60 kg (nou ja voor mijn operatie wel igg).... en bij mij is het verschil behoorlijk, heb 395 en 445 (ongelijke boobs). Denk niet dat gewicht en lengte iets te maken hebben met het resultaat, maar je zou het kunnen voorleggen aan een andere arts. Al weet ik niet of dat nog gaat lukken binnen 2 weken... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.