Ga naar inhoud

Goede en slechte ervaringen


Aanbevolen berichten

Dag Lady's

Wat een hoop informatie allemaal en wat onwijs leuk om te lezen hoe iedereen met elkaar meeleeft!

Ik had een vraagje aan iedereen hier..

Ik wil al heel lang een BV en ben heel erg benieuwd naar welke klinieken jullie aanraden of chirurgen en welke jullie afraden..

Vind alles zo spannend!

Nou ja, ik hoop iets te horen..

Liefs Nathalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meis..

Welkom hier.. :D

Spannend joh die stap naar een BV!

Heb je zelf al een kliniek in gedachten waar je op consult wilt gaan?

Ik ben zelf bij dr.Plovier geweest, hij werkt nu in Be-Clinic, een super mooi kliniek schijnt het..

Zelf ben ik nog bij Beaucare geopereerd, hij werkte daar eerst.

Ik ben echt super tevreden over hem, hele aardige man!

Hij is echt super kundig en weet wat ie doet.. Mijn foto's kun je kijken in de gallerij.

heel veel meiden hier zijn door hem geholpen dus je kunt veel informatie vinden over hem.

Ik ben echt super happy met mijn borsten :D

Heb je zelf ook al een idee welke maat je wilt en plaatsing enz?

Veel plezier hier..

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Wauw, wat zien ze er super uit!

En wat fijn dat je een goede ervaring hebt..

Ik zat zelf even te speuren, een vriendin van mij is bij bergman geweest in bilthoven en dat is wel heel mooi geworden ook.. Zat zelf te kijken bij de Wellness Kliniek in Genk, zag dat veel van de meiden hier, daar ook zijn geweest en daar goede ervaringen hebben gehad.. En het scheelt zomaar 2000 euro! Vrijdag 12 november heb ik een consult daar, ben heel benieuwd!

Ik ben bijna 23 en heb een zoontje van 2, na mijn borstvoeding heb ik helaas niks meer over, Heb nu een kleine B, als het geen A is en ik ben 1.70 en schommel tussen de 50 en 55 kilo.. Wil graag een volle C of kleine D, dat lijkt me het meest in verhouding.. Heb je enig idee hoeveel cc dat ongeveer is?

Kun je me misschien ook uitleggen wat voor verschil het maakt of ik het voor of achter de spier laat doen? Dan kan ik alvast een beetje voorbereid op mn consult verschijnen :rolleyes:

Bedankt voor je reactie en je welkom..

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey,

bedankt voor je compliment!! :)

de site doet het momenteel niet, heb net zelf gezocht,

het is normaal: website plovier

daar kost het 2450 euro... dus is ook goed te doen !! :D

je kunt van hem nog veel meer resultaten bekijken op deze site

er zijn maar zat meiden bij hem geweest!

Bij iedereen valt het aantal cc's anders uit! maar ik denk zo rond de 300/350 cc !!

maar dat weet je arts je allemaal te vertellen!

Dit heb ik gevonden op internet:

Plaatsing boven de spier, net onder de borst dus, is de meest natuurlijke methode. De prothese kan hier mee met de borst zelf bewegen voor een natuurlijk effect. Patiënten met een dunne huid en bij weinig borstklierweefsel kan de protheserand soms bovenaan voelbaar zijn. Ook kunnen er rimpels ontstaan, deze zijn tevens voornamelijk bovenaan zichtbaar en voelbaar.

HerstelEen plaatsing van de prothese bovenop de borstspier geeft last gedurende ongeveer 5 dagen na de ingreep.

Plaatsing onder de spier Plaatsing onder de spier bedekt de prothese met een extra spierlaag. Daardoor is de kans dat men de protheserand voelt, duidelijk kleiner. De prothese wordt echter door de spier gefixeerd waardoor de prothese minder met de borst meebeweegt. Indien men op de rug ligt, blijven de borsten meer rechtop staan. De split tussen de borsten is minder uitgesproken in het decolleté, omdat de protheses niet zo ver naar de middellijn kunnen worden gebracht. Zodoende bestaat de indruk dat de borsten verder uit elkaar staan.

Bij uitoefenen van kracht met de borstspier, verandert de vorm van de borst ook enigszins. Door de druk van de borstspier op de prothese voelt de borst ook harder aan dan bij een plaatsing bovenop de spier. Grotere volumes (boven 300 cc) worden daarentegen beter op hun plaats gehouden bij een plaatsing onder de spier, waardoor ze minder snel zakken.

Ik heb zelf achter de spier gehad omdat ik niet voor de spier kon..

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel voor je antwoord!

Ik heb de praktijk gebeld en heb aanstaande zaterdag om half 10 al een consult bij hem!

Heb wat vragen opgeschreven, dus hoop dat ik er iets wijzer van word..

Als ik een goed gevoel heb bij hem, prik ik denk ik maar meteen een datum, wil het niet nog langer uitstellen eigenlijk..

Nou ja, I keep you posted!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nathalie!

Welkom op het forum! Leuk te lezen dat je meteen actie neemt en je consults regelt!

Ik ben zelf bij het Wellness Kliniek geopereert en ben ook erg tevreden. De meeste verhalen die je op het forum leest (van het Wellness Kliniek) zijn van Dr. Damen en Dr. Visser. Ik ben zelf door Dr. Visser geopereert en ben tot nu toe erg tevreden! ben maar 8 dagen p.o., dus kun je nog niet veel vertellen. Dr. Visser is een vlotte vrouw en ze gaat heel netjes te werk!

Ik zou je aanraden zoveel mogelijke operatieverslagen lezen op dit forum, je kunt zo veel leren van de ervaringen van anderen! In de galerij kun je ook best veel foto's bekijken.

Heel veel succes met je consults!! Hou ons op de hoogte!! ;)

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nathalie,

Leuk dat je al zo snel een consult hebt.

Ik wordt 10 november door dr Plovier geopereerd. ben ook afgegaan op de goede verhalen en ben er 100% zeker van dat hij me de droomborsten kan geven die ik zo graag wil.

Hij is zelf wel een voorstander van plaatsing onder de spier dus grote kans dat hij je dat aanraadt, al is het misschien toch ook mogelijk boven de spier dus als jij zelf denkt dat je dat graag wilt en dat dat mogelijk is, dan zou ik ook nog een consult ergens anders plannen.

Ik zou ze het liefst ook voor de spier krijgen omdat ik dat mooier vind en omdat het herstel sneller gaat maar ik heb niet genoeg weefsel boven in waardoor de de prothese zal zien en voelen en dat is niet mooi natuurlijk.

Ik ben benieuwd hoe je consult was, hou ons op de hoogte!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lady's!

Vanmorgen half 10 consult gehad bij Dr. Plovier ennn.... Ik vind het helemaal top!

Heb een heel goed gevoel bij hem, hij legde alles heel rustig uit en gaf me informatie waar ik veel aan had!

Tussen de 350 en 400cc raadde hij me aan, lijkt me helemaal geweldig! Ook bij mij worden ze onder mn spier geplaatst..

Natuurlijk ook gevraagd wanneer ik kon en uiteindelijk zou ik al eind deze maand kunnen, maar dan zit ik met sinterklaas of kerst en persoonlijk wil ik die gewoon heerlijk samen knuffelend met mn kleine doorbrengen (Dr. Plovier is van 5 tot 20 december op vakantie) dus ik heb besloten het begin januari te doen , waarschijnlijk 3 januari! Spannend!

Zoo, ik kan echt niet wachten, ben zoo blij dat ik iemand heb gevonden die me vertrouwen geeft waarin ik geloof dat het een prachtig resultaat wordt!

Maar goed, 8 dagen po, heb je het nog zwaar? Ik hoop voor je dat de pijn een beetje meevalt! Heb jij ook onder de spier?

Zodra ik de datum heb vastgelegd laat ik het uiteraard even weten..

Bedankt voor het delen van jullie ervaring, vind het heel fijn op dit forum!

Liefs :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeee wat goed!!!!

Ik ben ook heel benieuwd naar hem, nog 10 dagen en dan ontmoet ik hem voor het eerst en dan lig ik ook gelijk een uur erna op de operatietafel.....maar dat vind ik helemaal niet erg!

Tis al aftellen geblazen meid, aan de ene kant nog best ver weg maar met sinterklaas en kerst ertussen is het zo om. En je hebt groot gelijk hoor, lekker genieten van de feestdagen ipv kreupel op de bank liggen terwijl iedereen een feestje viert!

Ik ga je topic volgen hoor!!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.