Ga naar inhoud

Voorbereidingstips zijn welkom!!!


Aanbevolen berichten

Hoi dames! 

11 september is het dan zo ver... een borstvergroting bij Kliniek Heyendael.

Nou ben ik wel echt een perfectionist en hou ik ervan om voorbereid te zijn, dus ik wil jullie graag vragen of jullie tips hebben om zo goed mogelijk voor de bv voor te bereiden (wat te innemen, kopen, klaar te zetten etc.) alle tips zijn welkom, van vóór de borstvergroting en ná de bv. Dingen die je liever anders had gedaan ook bijvoorbeeld, alles is welkom. 

Dank!! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei Race:

Hoi dames! 

11 september is het dan zo ver... een borstvergroting bij Kliniek Heyendael.

Nou ben ik wel echt een perfectionist en hou ik ervan om voorbereid te zijn, dus ik wil jullie graag vragen of jullie tips hebben om zo goed mogelijk voor de bv voor te bereiden (wat te innemen, kopen, klaar te zetten etc.) alle tips zijn welkom, van vóór de borstvergroting en ná de bv. Dingen die je liever anders had gedaan ook bijvoorbeeld, alles is welkom. 

Dank!! xx

 

Als je via de zoekbalk gaat kijken zie je daar heel veel topics over ditzelfde onderwerp.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Race!

 

Wat leuk dat je een bg gaat doen!

Voorbereiding is het halve werk, dus dat doe je goed!

 

Qua tips heb ik wat dingetjes wat ik handig vond, misschien heb je er wat aan. :)

 

Aanschaffen:

-Voedingskussen (tegen rugpijn, en zo kan je lekker hoog liggen)

-Arnica (helpt tegen de blauwe plekken)

-Vita C (helpt erg voor vlot herstel)

-Een extra borstband, als je die moet dragen, + postoperatieve bh (heb ik gedaan ivm het wassen, je wilt geen bacteriën bij je wond hebben, dus kan je altijd 1 schone set aan als de andere in de was zit.)

-Krukje die in de douche kan (als je die niet al had:))

-Paracetamol

-Lichtverteerbare voeding (i.v.m. evt. zwakke maag dagen na narcose, ik nam kippensoep met rijst erin :))

-Rietjes

 

En net wat Desertrose zei, je kunt veel info halen uit andere topics :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.