Ga naar inhoud

Member


brittanja7

Aanbevolen berichten

IK ben vrouw uit Zuid Limburg Ik ben hier omdat ik  nieuw borstvergroting ga krijgen komende maand Ben op consult geweest in Beaucarekliniek daar zei de chirurg dat 330cc  het maximale is Heb nu 200cczoutwateroplossing aldaar Ben 39.   Lengte 1.60 normaal figuur boven lijf is vrij slank zodoende dit advies v 3.30 Ik vindt niet groot genoeg zou graag D willen 380 messchien  wel meer Of kan de chirurg dit weigeren vraag ik me af Wie kan mij antwoorde

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii,

 

Wellicht is deze pc wat voorzichtiger. De arts kan dit zeker weigeren als hij van mening is dat groter dan 330 niet kan of niet mooi gaat zijn. Wil je dan toch 380cc dan zul je op zoek moeten naar een andere pc die dat wel wil.

Ik weet dat Nio in Parkkliniek of OLVG-West meer durft en dan ook grotere prothesen plaatst. Er zijn wel meer dames die vrij smal zijn en waarbij 400-500cc zijn geplaatst. Het is dus wel zeker mogelijk maar niet bij iedere pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.