Ga naar inhoud

BV : ShiningX : Oriëntatiefase


ShiningX

Aanbevolen berichten

Heya

Hierbij meld ik me aan.

Ik ben dus een 26 jarige meid, bijna 27, en ik kom uit omgeving Eindhoven.

Ik heb eigenlijk al vanaf mijn 16de dat ik al verlangde naar een grotere boezem. Uiteindelijk, tot op heden, nooit de stap genomen om er iets aan te laten doen. De ene periode denk ik van, ach.. ik moet het gewoon maar accepteren.. en andere momenten dat ik denk.. tja het zal toch wel een stuk mooier zijn als ze wat voller zouden zijn.

Mijn borsten zijn op zich niet heel klein ( cub B ) maar in vergelijking met de rest van mijn lichaam is het niet in proportie, (ik ben 1m81, heupen maat 38/40, shirtjes maat 36) waardoor ik dus altijd push-up bh's draag om mijn heupen minder vol te doen lijken. En zelfs met push up vind ik ze vaak nog iets te klein.. Vooral omdat ik zo lang ben vind ik een grotere boezem gewoon veel mooier. Ik heb ook geprobeerd om met sporten mijn lijf in proportie te krijgen, maar ja.. die borsten worden van sporten niet groter, Ook is het altijd een probleem als ik dan probeer af te slanken, want dan wordt het bij mijn borsten helaas ook minder. Momenteel weeg ik 72 kilo.

Ik ben eigenlijk al een tijdje borstenforum's aan het volgen om informatie in te winnen over plastische chirurgen en klinieken. En ook al vele reacties gelezen.

Wat ik wil?

Ik wil uiteindelijk een volle C, of D. Maar wel zo natuurlijk mogelijk, en het moet goed passen bij mijn figuur.

Ik ben er dus erg bang voor dat het er 'nep' en 'hard' uit gaat zien, dat houdt me dan ook wel eens tegen om een BV te laten doen.. ik kijk ook regelmatig naar plaatjes op i-net hoe ik het wel, en vooral niet wil hebben. Zo'n Pamela boezem vind ik dus erg lelijk en nep en hard, zo zou ik het dus niet willen.

Welke kliniek / chirurg?

Ik heb al een aantal chirurgen / klinieken op het oog. Een vriendin van me is geholpen door dr van Drunen in MCS, en dat ziet er echt supermooi en natuurlijk uit. Maar ik wil graag wat meer ervaringen weten over deze chirurg. Ook heb ik goede verhalen gelezen over de bergmankliniek.. Over België heb ik ook goede dingen gehoord over Dr d'hondt. Ik vind de website alleen een beetje vaag dat er nergens een prijs bijstaat ofzo.. eigenlijk doe ik het liefst ook in NL vanwege als er complicaties zijn je sterker staat enzo..

Welke siliconen?

Ik heb geen idee welke siliconen het beste zijn. Ik vind het zelf dus belanrgijk dat de kwailiteit zo goed mogelijk is, en zo natuurlijk mogelijk aanvoelt. Ik heb hierover nog niet veel info ingewonnen. Dus tips zijn altijd welkom!!

Ik heb dus over een paar weken heb ik vakantie, en ben ik dus van plan om bij verschillende klinieken op consult te gaan. Als iemand tips heeft zijn deze uiteraard welkom :-).

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.