Ga naar inhoud

Twijfels


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal... K ben mama van 2 kinderen. Ben altijd best tevreden geweest van mijn borsten. Maar na mijn tweede zwangerschap, nu zo'n 5 jaar geleden en ondertussen 40 jaar geworden, merk ik zelf dat mijn borsten veel minder stevig zijn en van een D cup nr C gegaan zijn. Ik loop er al even mee om een lifting te laten doen. Maar na vele verhalen te lezen, heb je dan veel meer littekens dan bv bij een borstvergroting? Ik zou graag stevigere borsten willen, of dat ze toch minder afhangen, desnoods een kleine borstvergroting. Iemand ervaringen met lifting of kleine vergroting? Alvast mercikes. Groetjes van een groentje:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo @Natje2 welkom op dit forum, hier zal je wel de enige steun en informatie vinden om de stap te ondernemen .

 

Ik ben ook dit jaar 40 jaar geworden en ben ook eindelijk zo ver dat ik mijn brsten wil laten doen en ook mijn eerste colsult kreeg ik te horen dat ik eerst moest liften als ik het resultaat wilde behalen. Oeps dat was even schrikken ....... maar nu een maand verder te zijn heb ik veel mooie liften gezien.

Ook ga ik nu zelf voor een Mommy make-over zodat alle stoorzenders in 1operatie aangepakt gaan worden en dat ik dan ook maar 1x moet herstellen.

 

Zelf heb ik nu een lege C/D en ik wil ook graag weer een volle hoog staande borsten , zodat die maximaizer en pushup bh's de prullenbak in kunnen en dat ik zelfs in een shirt zonder bh mooie stevig op staande borsten heb.

 

Vrijdag heb ik weer een consult kijken wat deze p.chirurg zegt over mijn borsten en de rest. Volgende week woensdag heb ik nog een consult en dan ga ik een keuze maken en datum bespreken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.