Ga naar inhoud

2 weken po; wat doen jullie al?


Aanbevolen berichten

Dag dames,

 

Ik ben nu 2 weken po en ben af en toe bang dat ik eigenlijk teveel doe. Hou me natuurlijk wel netjes aan de elleboog-schouder regel en til geen zware dingen, doe ook geen (zwaarder) huishoudelijk werk. Ik douche zelf, droog me af, was mijn haar, kook, ruim de afwasser in en uit, hang m'n was op, rij auto.

 

Ik ben alleenstaande moeder, dus heb bij sommige dingen ook niet zoveel keus, maar ik vraag me af wat jullie al doen/deden na twee weken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Evah:

Dag dames,

 

Ik ben nu 2 weken po en ben af en toe bang dat ik eigenlijk teveel doe. Hou me natuurlijk wel netjes aan de elleboog-schouder regel en til geen zware dingen, doe ook geen (zwaarder) huishoudelijk werk. Ik douche zelf, droog me af, was mijn haar, kook, ruim de afwasser in en uit, hang m'n was op, rij auto.

 

Ik ben alleenstaande moeder, dus heb bij sommige dingen ook niet zoveel keus, maar ik vraag me af wat jullie al doen/deden na twee weken?

 Hi Evah, ik ben pas 3 dagen PO maar lees met je mee, ben ook erg benieuwd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze dingen mogen hoor, maar doe rustig aan en neem op tijd je rust.

Verder goed aan de regels van je pc houden.

Ik sluit even dit topic, voordat er weer van die vragen komen als:

Ik doe stofzuigen, bedden verschonen en ramen Lappen,  mag dat? 

Nee, bij deze dus, dat mag niet, maar wat hierboven staat wel.

Verder is er al vanalles over dit onderwerp te vinden in de zoekbalk :)

 

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.