Ga naar inhoud

Prothese wissel Diana Gabriels >> ivm deuken in borst(en)


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

juli 2015 ben ik geopereerd door drs Schiettecatte in kliniek Amstelveen via Diana Gabriels.
Dit was een grote droom van mij is die eindelijk in vervulling ging, ik had namelijk totaal geen borsten van mezelf: lees theezakjes... Dit door afvallen (50+kg) en twee zwangerschappen, en er was dus veel huid over en er zat weinig vetweefsel.

 

Eerste consult was met Diana, heel positief allemaal hoor, hoefde geen lift, kon er gewoon ronde protheses in krijgen, 400/450cc hadden wij na het passen besloten, tijdens het volgende consult met de arts zouden de definitieve besluiten worden gemaakt natuurlijk.

Consult met Schiettecatte was een week later ongeveer, hij heeft gekeken en gemeten en hij zou er inderdaad 400/450 in plaatsen dit zou op de OK worden bekeken.

(Cohesive |)

 

Nu, twee jaar na de operatie krijg ik gigantische deuken/rimpels in mijn borsten, zelf tot aan/in m'n tepel, ik ben gister weer geweest, en kon dit laten opvullen met vetweefsel, alleen had ik dan kans op asymmetrie, en ik kon er nieuwe grotere protheses in laten zetten (omdat er dus nog huid over is/de huid niet strak staat) en dan bijv. coh ||.

Ik zit er alleen een beetje mee dat ik nu alles weer volledig zelf moet betalen, een borstvergroting én de prothesewissel, terwijl ik de implantaten net twee jaar heb, en het VOOR het plaatsen al duidelijk was dat ik weinig vetweefsel en veel huid had, en dat hadden Diana en de arts al moeten weten en voorzien dat er eigenlijk grotere en een andere cohesive 2 protheses in moesten om dit te voorkomen... 
Of is dit ook eigenlijk mijn eigen fout? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi @Liesje1

 

Balen... maar wel een probleem dat veel voor komt bij mentor (ook bij de cohesive II, dus ik zou je echt afraden deze te nemen!!!!)

Mentor en Natrelle, hebben dezelfde generatie siliconen,  en deze geven eerder rimpels, dan de nieuwe generatie (zoals bij Motiva) 

Natrelle en Mentor zijn goed gekeurd door de fda,  20 jaar geleden of zo, maar hebben dus ook geen vernieuwingen kunnen doorvoeren. Goede prothesen dus, maar qua rimpelvorming niet handig als je een lager vetpercentage hebt.

 

Ik zou je adviseren om bij een pc te gaan die met Motiva werkt, om zeker te zijn dat je zo min mogelijk kans hebt op rimpels. Als je het tóch zelf moet betalen (wat na 2 jaar wel normaal is) dan kies ook een implantaat dat je de minste problemen kan geven op dat vlak.

Deigenen die met Motiva werken, en goed zijn in prothese wissels,  zijn Nio, van Selms en Winters.

Ik noem hier dus Verdonck niet, omdat je zei theezakjes te hebben voor je eerste bv en Verdonck is erg voorzichtig in het bepalen van de breedte van de prothese.  Hij is voor JOU dus geen optie, wel voor meiden die een platte voorsituatie hebben, begrijp me dus niet verkeerd (#mezelfindekkende #voordateriemandbovenopzit) ;)

 

Xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

 

Op 6-8-2017 om 11:11 zei Liesje1:

Hallo allemaal,

 

juli 2015 ben ik geopereerd door drs Schiettecatte in kliniek Amstelveen via Diana Gabriels.
Dit was een grote droom van mij is die eindelijk in vervulling ging, ik had namelijk totaal geen borsten van mezelf: lees theezakjes... Dit door afvallen (50+kg) en twee zwangerschappen, en er was dus veel huid over en er zat weinig vetweefsel.

 

Eerste consult was met Diana, heel positief allemaal hoor, hoefde geen lift, kon er gewoon ronde protheses in krijgen, 400/450cc hadden wij na het passen besloten, tijdens het volgende consult met de arts zouden de definitieve besluiten worden gemaakt natuurlijk.

Consult met Schiettecatte was een week later ongeveer, hij heeft gekeken en gemeten en hij zou er inderdaad 400/450 in plaatsen dit zou op de OK worden bekeken.

(Cohesive |)

 

Nu, twee jaar na de operatie krijg ik gigantische deuken/rimpels in mijn borsten, zelf tot aan/in m'n tepel, ik ben gister weer geweest, en kon dit laten opvullen met vetweefsel, alleen had ik dan kans op asymmetrie, en ik kon er nieuwe grotere protheses in laten zetten (omdat er dus nog huid over is/de huid niet strak staat) en dan bijv. coh ||.

Ik zit er alleen een beetje mee dat ik nu alles weer volledig zelf moet betalen, een borstvergroting én de prothesewissel, terwijl ik de implantaten net twee jaar heb, en het VOOR het plaatsen al duidelijk was dat ik weinig vetweefsel en veel huid had, en dat hadden Diana en de arts al moeten weten en voorzien dat er eigenlijk grotere en een andere cohesive 2 protheses in moesten om dit te voorkomen... 
Of is dit ook eigenlijk mijn eigen fout? 

Mag ik vragen hoe het bij jou opgelost is door Diana? Ik heb precies hetzelfde en ben er ook over eens dat diana en de arts dit had moeten weten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Ik heb ook een deuk aan de binnenkant van 1 borst. Heb 6 mnd geleden borstvergroting mentor 425cc coh II gehad. Ze zeiden dat ik coh II moest wegens hele dunne huid en had zelf geen borsten net AA. Zo te lezen hadden ze dit dus kunnen weten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.