Ga naar inhoud

Miss.E : 5 november 2010 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Sep (2010) dit jaar de groote stap gezet om op concult te gaan voor een BV. ( Na tien jaar nadenken ) Wel niet wel niet wel niet

Ontzentend zenuwachtig NATUURLIJK!!!!

Na het melden bij de receptie op de dag van het concult viel er al een hele last van me af....Voelde gelijk goed.

Maar toch nog spannend natuurlijk...afwachtend hoe is de arts.

Ook daar had ik gelijk een goed gevoel over.

Alles werd me uitgelegd....en het passen van de proteses was :)

5 Nov is het zo ver om 12:00 uur ga ik onder het mes.

400 cc rond onder de borst spier.

KAN NIET WACHTEN!!!!!!!!! :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 99
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hi Miss.E

wat leuk te lezen dat je consult zo goed is verlopen,ja dat geeft je meteen een soortje klik he met de arts.als die er niet is,dan kan je geen goed gevoel hebben over je stap borstvergroting.

ik lees ook wel eens dat iemand zijn arts van te voren op consult niet ziet,en dat zou niks voor mij zijn,wil weten met wie ik te maken heb en krijg en of dat klikt,

nu is het maar aftellen geblazen voor je,spannend,en 400cc klinkt goed :136:

veel lees en post plezier op het forum

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moontje,

Vind het erg leuk de reacties.

Ik zou er niet aan moeten denken de arts voor de openratie niet te zien.....Vind dat een vreemde werkwijze <_<

Zie dat jij al een paar openraties achter de rug heb als ik het goed begrijp?

Tis zeker aftellen geblazen de zenuwe zijn er ook al een beetje.

Liefs MissE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Miss E,

gefeliciteerd met je datum 1

Fijne man hè, Dr Nio. En de Parkkliniek is echt een fijne plek om geholpen te worden. De nazorg is ook supergoed, de eerste dagen werd ik gebeld door de verpleegkundige om te vragen hoe het ging !

400 cc zal zeker een mooi resultaat geve.

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Miss E ,

Welcom op het forum en veel plezier met lezeen !

Op Je operatie datum kan Je aan mij denken hehehe

dan wordt het precies een maand na mijn operatie :) en

alles is goed gegeaan !!! Grappig dat ik hetzelafde aantal cc

heb gekregen, op hetzelfde kliniek en door hetzelfde pc Nio.

Ik kan alleen zeggen dat Je in goede handen bent en ik wens

voor je alvast succes met Je operatie en herstel :* .

Groetjes,Ul26

Link naar reactie
Delen op andere sites

.

Ik zou er niet aan moeten denken de arts voor de openratie niet te zien.....Vind dat een vreemde werkwijze <_<

Ik heb mijn pc ook nog niet gezien, alleen op een foto en het lijkt me een aardige vent.

Ik heb er geen problemen mee, voor de operatie krijg ik nog een uitgebreid consult.

Kan me voorstellen dat anderen daar wel een probleem me hebben trouwens hoor, maar persoonlijk heb ik dat niet.

Ben wel blij dat degene die mijn consult heeft gedaan (dr Vrambout) mijn operatie niet doet, want dat vond ik nou helemaal niks. Als hij had gezegd dat hij het zou doen, dan had ik niet voor de kliniek gekozen, maar door de goede verhalen over de pc die het zou gaan doen en omdat ik hem op een foto had gezien, ben ik toch voor hem gegaan. Op het moment dat ik geopereerd wordt, ben ik toch onder zeil dus dan merk ik toch niets haha.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Miss

ja ik ben het echt met je eens,is niks he,iemand niet zien die je tenslotte gaat opereren,zie je hem vlak voor de operatie,valt hij je zwaar tegen,kan je niet meer terug hahaah

ja klopt,heb er 3 achter de rug,en nu is het the end of the story,ben afgelopen vrijdag geholpen,en nu al stikhappy :1bouncingboobs:

mag ik vragen waarom er voor achter de spier is gekozen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bizzie

Is zeker een fijne man....

Ben natuurlijk nog niet geholpeen door hem!!!

Maar Heb er 100% vertrouwen in :35:

Vind het fijn om te lezen dat de nazorg ook :35: is.

Hoi ul26,

Is zeker grappig HAHA erg toevallig.

Alles het zelfde maar dan een maandje later.

Hoe gaat het nu met jou?

Veel pijn gehad?

Hoi Daffyduck,

Gelukkig kan het ook zo gaan idd....

Als het cosult niks is met (dr Vrambout) zou ik me ook zeker niet laten openreren door hem...

Gelukkig zijn er wel goede verhalen over de gene die jou wel gaat openreren :1:

Jij ben 10 Nov aan de beurt zie ik!!

Spannend hoor :1:

Hoi Moontje,

The end of the story voor jou :1:

Ben blij voor je dat je er nu al stikhappy mee bent.

En tuurlijk mag je dat vragen....

Het gaat bij mij onder de borst spier omdat ik te weinig vel heb...tis nog geen cm om vast te pakken..

Als het boven de borstspier wordt geplaats zal je bij mij plooien zien van de sillicone.

Hoi mii18,

Ik ga zo gelijk naar je foto's kijken.

Meiden bedankt voor jullie reacties :35:

Groetjes :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi MissE ,

Je vraagt hoe gaat het met mij dus :

- over pijn - ik voelde een beetje pijn op de dag van operatie

en eerste nacht , van de rest klein beetje rug pijn vanwegen

slapen op de rug .

- nieuwe boobs - heel erg tevreden over cup en volume e.z.v. ,

mooier dat ik verwachte (tot nu toe :) ).

- wat ik niet leuk vind - zo laang met een sport bh lopen ! Maar

ja nog maar alleen 3weken gelukkig !

- dokter Nio - echt leuke manetje ! Echt profesioneel en heeft

zeker goede advies :)

Ik vind het spannend voor Je , hoor en kan niet wachten om

te lezen hoe ging het e.z.v.en misschien resultat in galerij zien ?

Groetjes,Ul26

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ul26,

Wat fijn dat het bij jou allemaal is meegevallen.

Ik heb je foto's bekeken vind ze echt SUPER mooi.

Daar mag je echt trots op zijn. :136:

Sportbh is idd het mindere van het verhaal...Maar goed we moeten er wat voor over hebben.

Ik ga mijn verhaal met ervaringen er zeker op zetten.

Vind het zelf erg intersant om op dit forum van alles te lezen.

Foto's in gallerij van het resusultaat ook....Het is dan tenslotte mijn trots na al die jaren wachten.

Liefs MissE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi MissE,

Dank Je Wel voor complementen over mijn boobs !

Ik ga zeker Je topic volgen :) .

En twijfel Je een beetje al ? Het is toch nog maar paar dagen

- als wel dan denk gewoon dat Je

echt mooie boobies binnen kort krijgt !!! Dat help zeker!

Liefst , Ul26

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Miss.E!!

Wat spannend! Je bent volgende week aan de beurt!! Las dat je 400cc onder de spier krijgt, dat levert zeker een mooie cupmaat. Hoe gaat het met je voorbereidingen thuis? Heb je hulp voor de eerste dagen?

Succes met het aftellen!! :1bouncingboobs:

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marie,

Vind het zeker SPANNEND kan niet wachten op het resultaat!!!

Voorbereindingen thuis....Heb je nog tips?

Mijn vriend is tot dinsdag nacht vrij!!

Ben dan 5 dagen na de openratie voor het eerst een nacht alleen.

We hebben de bv zo gepland met zijn vrije weekje.

Wanneer is jou grote dag?

Liefs MissE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi miss E!

Spannend joh, je bent zo aan de beurt!

Ik ben al geweest... Ben nu 10 dagen p.o.

Ik heb nog veel hersteldagen te gaan, maar ben tot nu toe reuze blij!

Wat fijn dat je de eerste dagen goed hulp hebt! Je hebt het dan ook echt nodig. Je moet veel rusten, ook al denk je dat je iets aankunt! Je ellebogen bij je lichaam houden en niet hoger dan je schouders strekken. Je mag maximaal 10 kilo tillen.

Om je voor te bereiden zou ik een grote inkopen doen om genoeg voorraad te hebben. Je mag zelf niet koken, dus als je een avondje alleen bent, zorg dat je wel te eten hebt. Ik zou alles op schouderhoogte plaatsen (bv spulletjes in hoge kasten). Een grote schoonmaak is ook heel handig, want je zult lang niet mogen stofzuigen, dweilen, strijken enz. Afwassen voelde de eerste dagen ook niet goed. Zorg dat je makkelijke broeken hebt (eist toch veel kracht vanuit je borst om een strakke spijkerbroek aan te doen!) en topjes met knoopjes of een rits voorin.

Wat wel fijn is, elke dag voelt alles iets makkelijker! Zelfs zo moet je het rustig aan blijven doen, want je lichaam heeft rust nodig om goed te herstellen. Goed naar je lichaam luisteren.. als iets niet goed voelt, echt niet doen. Gewoon lekker veel op het forum hangen hihi...

Veeeel succes met je voorbereidingen!! EN als je vragen hebt, roep maar!

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen Marie,

Ja het duurt nu niet lang meer....Nog 5 nachtjes!!

Er is geen uur dat ik er niet aan denk.

Zijn nog geen echte zenuwen!

Maar die komen vast nog wel.HAHA

Bedankt voor je tips.

In de Parkkliniek waar ik mijn bv krijg hebben ze natuurlijk al van alles verteld en heb huis werk mee gekregen zoals Dokter Nio dat noemde..

Staat in wat ik wel niet mag.

Maar tips van ervaren is altijd handig.

Ik woon samen met mijn vriend...Zoals ik al zij is hij de eerste 5 dagen eigenlijk 24 uur per dag bij mij.

Daar ben ik erg blij mee.

Daarna gaat hij de nacht in...Maar kan dan natuurlijk wel bv wel koken en andere huishoudelijke dingen.

Gaat helemaal goed komen :126:

Makkelijke kleding...zoals bv huispakjes heb ik ook.

Wat fijn dat je al reuze blij bent :1:

Hoeveel herstel dagen heb je nog nodig denk je?

Liefs,

MissE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Miss E,

Oh wat fijn dat je veel informatie hebt meegekregen van je kliniek. Ik had niks op papier gekregen en vergeet vaak snel wat me verteld is... Dus heb via het forum veel kunnen leren.

Voor in de auto is een kussen ook heel handig. Ik weet niet hoe lang je moet rijden, maar ik vond het heel fijn. En ook genoeg kussens voor het slapen!! Sommige meiden vinden het fijn om echt een torenhoge steun te hebben. Ik vind een grote kussen (of ik heb een opgerolde dekbed) onder je knieen helpt ook om je rug rust te geven bij het rugslapen.

Kan me goed voorstellen dat je er zoveel aan denkt!! Had ik ook! Moest mezelf ook tegenhouden om iedereen in mn omgeving niet gek te maken met mijn borstenverhalen:p

Heel fijn dat je je vriend de eerste dagen 24uur hebt! En als je samenwoont komt het zeker goed! Laat hem je goed verwennen ;)

Zoals je waarschijnlijk al weet, is het totale herstel 6 weken, dus heb nog wat te gaan! Ik voel ook aan mijn borsten dat er nog veel moet gebeuren, zoals indalen en ik hou nog veel vocht vast. Moet echt geduld hebben, maar komt zeker goed. Morgen ga ik naar de huisarts op de knoopjes van mijn oplosbare hechtingen te knippen. Dan komen de pleister voor het eerst af. Ben heel benieuwd hoe het eruit ziet!

Veel succes met aftellen!! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Marie,

Hhahaha ik herken het....Hou me soms ook in!!!

Daarom is dit forum ook zo SUPER :3:

Je kan het er altijd over hebben.

Van alles lezen en zien TOPPIE :)

Mijn vriend weet ook al precies wat ik achter de pc zit te doen.....

Het borstenforum.

Al vind hij het zelf ook erg intresant!!

Lees hem vaak dingen voor enzzz

Spannend dat de hechtingen morgen worden verwijderd en leuker nog de pleisters :D

Telkens weer een stapje verder. :5:

Liefs,

MissE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is natuurlijk voor je vriend ook spannend!! Heeft zijn vriendin zo nieuwe, grote borsten! hihi

Dit forum is echt super, he! Ik heb hier ook echt alles kunnen leren! Je bent zo helemaal voorbereid en heb ook een extra steun. En eenmaal je je bv hebt gehad heb je ook veel vrije tijd thuis, dus het houdt je ook bezig.

Ja, ben heel blij dat het morgen gaat gebeuren! Zoals je zegt, weer een stapje verder. Opzicht gaat het allemaal toch best snel, let maar op! Jij bent zo! :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.