Ga naar inhoud

Mell : BV : Oriëntatiefase


Gast Mell

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben Melissa Moons, 19 jaar oud.

Ik heb altijd een B cup gehad maar had in 2007-2008 een vaste vriend en ben toen op ander half jaar tijd 11 kg bijgekomen en had toen een C cup. ik was toen zeer gelukkig op dat gebied maar ergens was ik niet gelukkig wegens dat ik wat bijgekomen was. Dus ben ik dan maar begonnen met een dieet helaas ben ik toen meer dan 11 kg kwijt geraakt en dus ook mijn Cup maat, ik heb er een A cup aan over gehouden. Ik voel me zeer ongelukkig nu en ik overweeg nu een borstvergroting te laten doen. 't is messchien niet verstandig om 't nu al te laten doen omdat de meeste zeggen dat je borsten groeien als je kinderen hebt gehad maar zolang wil ik niet wachten. Mijn mama weet hier van en vind dat ik toch eens heel goed hier over moet nadenken maar eigenlijk staat mijn keuze al vast maar zou graag toch de mening van jullie eens willen weten of 't een goed idee is om 't te doen of wat de gevolgen kunnen zijn of eender wat. Alle hulp is zeker welkom (al is 't maar gewoon een mening)

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik ben Melissa Moons, 19 jaar oud.

Ik heb altijd een B cup gehad maar had in 2007-2008 een vaste vriend en ben toen op ander half jaar tijd 11 kg bijgekomen en had toen een C cup. ik was toen zeer gelukkig op dat gebied maar ergens was ik niet gelukkig wegens dat ik wat bijgekomen was. Dus ben ik dan maar begonnen met een dieet helaas ben ik toen meer dan 11 kg kwijt geraakt en dus ook mijn Cup maat, ik heb er een A cup aan over gehouden. Ik voel me zeer ongelukkig nu en ik overweeg nu een borstvergroting te laten doen. 't is messchien niet verstandig om 't nu al te laten doen omdat de meeste zeggen dat je borsten groeien als je kinderen hebt gehad maar zolang wil ik niet wachten. Mijn mama weet hier van en vind dat ik toch eens heel goed hier over moet nadenken maar eigenlijk staat mijn keuze al vast maar zou graag toch de mening van jullie eens willen weten of 't een goed idee is om 't te doen of wat de gevolgen kunnen zijn of eender wat. Alle hulp is zeker welkom (al is 't maar gewoon een mening)

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja afvallen is gelukt en ik zou heel graag kinderen willen maar wil nu nog geen kindjes.

Dus 't zou niet echt goed zijn om nu al een Bv te laten doen?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

. 't is messchien niet verstandig om 't nu al te laten doen omdat de meeste zeggen dat je borsten groeien als je kinderen hebt gehad

Alvast bedankt!

Hoi Melissa,

Gezellig dat je er bent!

Dat je borsten groeien als je kinderen hebt gehad, is niet helemaal waar hoor. Bij mij tenminste niet, kijk maar in de foto gallerij bij mn foto's voor mn zwangerscahppen en hoe ze er nu uitzien. Bij mij zijn ze juist heel veel kleiner en slapper geworden. Dit komt omdat ze tijdens de zwangerschap we heel erg groeien en als ze daarna weer normaal worden, dan zijn ze in 1 keer leeg. Maar ik ben wel een extreem voorbeeld, er zijn ook genoeg vrouwen waarbij hun borsten nauwelijks groeien tijdens de zwangerschap en dan blijven ze ook wat steviger na de zwangerschap. Dit weet je natuurlijk niet van te voren.

Net wat Moontje zegt: als jij van plan bent om volgend jaar al zwanger te worden, dan zou ik nog even wachten met de operatie maar als jij denkt dat het nog jaren gaat duren voordat je aan kinderen begint, dan zou ik het nu al doen als je zo ontevreden bent. Dan kan je altijd na de zwanferschap(pen) nog een wissel doen om ze op te laten vullen. Ik denk dat je er iig wel rekening mee moet houden dat ze na je zwangerschap niet meer hetzelfde zijn....maar dat ze groter zullen zijn lijkt me sterk.

Heb je al een beetje gekeken welke maat je zou willen en waar je het willen doen? Woon je in Belgie of in Nederland? Ik woon in Nederland en laat de operatie (10 nov) in Belgie doen. Daar is het over het algemeen goedkoper. Niet omdat de kwaliteit minder is, maar omdat de honoraria van artsen daar lager is, dus er wordt niet bezuinigd op goede spullen ofzo hoor. Ik ga naar de Be-Clinic, bij dr Plovier. Er zijn meerdere dames die door hem zijn geholpen (kan je ook in de gallerij zien) en hij maakt mooie borsten.

Succes met beslissen!

X Daffy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, Ik woon in Belgie en ben nog niet van plan om aan kinderen te beginnen heb momenteel ook geen vriend.

Ik ben ook al eens van pil veranderd om een grotere cup maat te bekomen maar dat helpt niet heb nu een staafje in m'n arm waardoor ik niet zwanger kan geraken en ben van plan dit in 2012 opnieuw te laten steken voor 3 jaar dus ben nog niet van plan om aan kindjes te beginnen.

Mijn mama zei me juist dat ze eens een afspraak ging maken bij mijn genecoloog om eens uitleg te vragen over een bv en dan eens een afspraak te maken bij een plastische chirurg.

en eens zien wat hij of zij zegt.

Bedankt al voor de uitleg en meningen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi mell!

Als jij er zeker van bent dat je voorlopig nog geen kindjes wilt, zou ik me daar zeker niet druk om maken :)

Ikzelf ben ook redelijk jong, 21 jaar (bijna 22) en heb zelf ook nog geen kindjes en ga óok een borstvergroting doen in december :rolleyes:

Ik weet namelijk zelf ook dat ik de komende jaren nog geen kinderen wil, omdat ik simpelweg nog veel te druk ben met studeren en werken..

Dus, ik heb ook zoiets van: Ik ga niet wachten tot na dat ik kindjes heb gehad, want dat kan nog heeel lang duren!

En ik voel mij nu niet gelukkig met mijn kleine borsten, dus ik heb juist heel erg het gevoel dat ik juist nú van mooie borsten wil gaan genieten.. :P

Vandaar dat ik voor mezelf ook die keuze heb gemaakt om het wél te doen..

Nou, veel succes met je keuze.. Je moet doen waar jij gelukkig van wordt, dat is het belangrijkste!

Groetjes Dee :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Mell..

Welkom hier... :D

Ik snap best dat je je volle C cup terug wilt hebben hoor!

Wil je met je bv ook een C bereiken?

Heb je verder al enig idee naar welke kliniek je wilt gaan?

Als ik je er eentje mag aanraden: Be clinic bij dr.Plovier!

Ik ben zelf bij Dr.Plovier geweest en ik ben super tevrden over het resultaat..

Je kunt fotos zien in de gallerij.. :)

Ben benieuwt welke kliniek je op consult gaat..

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.