Ga naar inhoud

Gezwollen borsten/indalen van de prothesen


Aanbevolen berichten

Hallo meiden ,

Ik ben ondertussen nog maar 4 dagen po maar zit toch wel met een boel vragen he.

Als ik naar mijn borsten kijk vind ik ze heeeeel mooi maar aan de buitenkant , links en rechts komen ze zo net iets voorbij mijn lichaam.Nu weet ik niet of dit een zwelling is of dat het zo blijft want ik zou wel graag hebben dat ze niet voorbij mijn lichaam komen , dat is toch minder mooi he.

En hoe zit het met het indalen van de prothesen want daar kan ik niet veel over terug vinden.

Wat zijn jullie ervaringen/bevindingen hiermee ?

Veel liefs en dikke kussen

Nadja :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Nadja,vocht kan je (ongemerkt) tot 8weken vasthouden.

ik heb zelf bij me vorige bv tot wel week 5 vocht vastgehouden,dalen gebeurd ook pas om moment dat alle vocht eruit is,dus dat duurt bij de ene persoon wat langer als de ander.

vocht zit namelijk ook overal,vandaar dat je borsten zowat onder je oksels of in je nek zitten de eerste periode.

niks om je zorgen om te maken,heb je mij foto,s al eens bekeken? dan moet je eens van dag 1 tot aan 3weken kijken,wat een verschil,per week zie je ze verschillen van vorm en dalen :6:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moontje ,

Dank je voor je reactie.

Bij het indalen , wwat moet ik mij daarbij voorstellen?

Is dit eigenlijk gewoon dat alles op de juiste plaats komt te zitten en dat je borsten er meer ontspannen gaan uitzien of zie ik dat verkeerd ?

Nadja xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

dalen is dat ze wat naar beneden komen ook he,ze zitten nu nog vrij hoog en breed,door vocht,en indalen komt alles mooi op zijn plekkie.

ja dan heb je dat gespannen gevoel ook niet meer.

indalen voel je zelf weinig van hoor,gaat zo langzaam en onopgemerkt,maar je ziet het wel als je foto,s maakt en die naast elkaar legt.

het vormen van de borsten,gebeurd ook pas als alle vocht eruit is,dan zul je verstelt staan hoe mooi ze worden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Zo zie je maar dat smaken verschillen he....ik vind het namelijk wel mooi als ze, van voor gezien, voorbij je lichaam komen :blush: Dat was bij mij in het begin ook maar nu niet meer :blink: ...maar ben er toch heel blij mee hoor :136:

Wat dat indalen betreft; dat is volgens mij zo persoonlijk. Ik heb het idee dat die van mij best nog hoog zitten (vooral toen ik in bikini liep op vakantie) en ik ben toch al 2 maanden PO.

Wanneer je je kliniekbh mag verruilen voor een sportbh moet je er wel voor zorgen dat je die bij de schouders kan verstellen zodat je de boobs de kans geeft om in te dalen.

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moontje,

Jij bent ook een beetje de expert hier op het forum he, we kunnen zoveel van je leren!

Wilde ook even zeggen... je linkje naar youtube is een super nummer he?? Shakira is echt vet! :D

Ben ook blij te horen dat er nog veel moet gebeuren met het indalen, want alles staat natuurlijk nog stijf en hard! Enkele tips om het indalen te stimuleren? Of toch maar geduld hebben? :P

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Nadja,vocht kan je (ongemerkt) tot 8weken vasthouden.

ik heb zelf bij me vorige bv tot wel week 5 vocht vastgehouden,dalen gebeurd ook pas om moment dat alle vocht eruit is,dus dat duurt bij de ene persoon wat langer als de ander.

vocht zit namelijk ook overal,vandaar dat je borsten zowat onder je oksels of in je nek zitten de eerste periode.

niks om je zorgen om te maken,heb je mij foto,s al eens bekeken? dan moet je eens van dag 1 tot aan 3weken kijken,wat een verschil,per week zie je ze verschillen van vorm en dalen :6:

greetzz moontje

Hey Moontje ,

Was net even gaan kijken bij jou foto's maar kan het zijn dat er alleen 3 foto's staan van de 2 verschillende cc's , ik vind er geen van dag 1 tot aan 3 weken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Marie,ja leuk nummer he,zekers,daarom deel ik hem graag met jullie :43:

en nee,je kunt niks doen om het indalen te bevorderen,moet echt zijn eigen gang gaan,jammer he,anders deed ik meteen dag erna wel een foefje uitproberen :75:

Nadja,als je in me boobalbum kijkt,helemaal onderaan staan nog 4foto,s van dual plane,375cc

erna,na die dual foto,s komen me 750cc fotos, en helemaal bovenaan beginnen me 1000cc foto,s

maar als je vanaf dag 1po kijkt(750cc) en dan langzaam naar beneden scrolt in album,kom je ook een 3wekn po foto tegen,van die 750cc

maak anders mischien wel opgedeelde mappen,is het wat duidelijker mischien

staat trouwens wel tekst hoor bij de foto,s als je met je muis op foto staat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben het met Bizzie eens.. ik vind het ook mooi als ze van voor gezien voorbij je lichaam komen!

Ik sta heel vaak voor de spiegel met mijn armen omhoog, dan steken ze naar buiten uit, prachtig vind ik dat ;)

Maar smaken verschillen inderdaad ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi Mii , jij bent me er ook eentje he :35:

Maar idd , smaken verschillen.

Nu vannacht en vadaag zijn ze nog meer gezwollen , binnekort heb ik borsten onder men oksels :45:

Zal de komende dagen/weken wel beteren he.

Big kis

Nadja :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sluit me ook aan bij Mii en Bizzie,

Als ze net ietjes voorbij je lichaam komen vind ik ook heel mooi :D

Zelf heb ik dit een beetje hihi maar dat komt omdat mn borsten ver uitelkaar staan maar toch een voordeel :D

Net wat je zegt smaken verschillen.

Vocht heb ik eigenlijk niet echt gehad mischien het eerste weekje geluk dus ^_^

Indalen heeft bij mij wel heel lang geduurd, mijn rechter borst was ongeveer na 7 weken helemaal ingedaald.

Maar mijn linker pas na 10 a 12 weken (deze kant was iets kleine en is nu nog steeds iet strakker)

Het heeft veel tijd nodig :D

Ik denk stiekem dat mn huid nog steeds helemaal los moet gaan maar kan ook een gedachte zijn.

HIhi ik hoop niet dat ze onder je oksels komen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden ,

Heb vandaag nog even contact opgenomen met Beclinic , ik had nog wat vragen over de medicatie.

Ik had het probleem van men gezwollen borsten uitgelegd en het zou helemaal geen vocht zijn maar gewoon een zwelling en zou idd na enkele weken totaal verdwijnen.Algoed want mijn vriendje vindt mijn boobs nu toch wel verry big... :P

groetjes Nadja :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.