Ga naar inhoud

Nicole : 9 november 2010 : Dr. Meesters : Orbis ziekenhuis : Sittard


Aanbevolen berichten

Hallo!

Ik heb net gebeld. Moet me om 08:15 melden en de operatie start dan rond 10:15. Ben er heel blij mee, dan hoef ik niet zolang nuchter te blijven :).. Vandaag nog een pyjama gehaald dus ik ben er klaar voor. Vanavond frietjes eten zodat ik 's ochtends niet teveel honger heb:D.. Ik heb er heel veel zin in! Was even een lingerie winkel ingelopen, om te bekijken wat ik volgende keer voor een BH zal kopen! Haha :).. Nu aftellen, god wat duurt dat lang :o..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Een vraagje, krijg je meteen PO een sportBH aan? Of eerst tape? Ik ontvang de BH's morgenavond pas.. In de winkels vond ik geen met een sluiting voren, bij wehkamp hadden ze er een dus die heb ik besteld. Ik weet alleen niet of dat een probleem gaat zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeeel veel succes morgen, jeetje wat is dat ineens snel gegaan he?

Ik hoop dat je een beetje kan slapen vannacht!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor alle lieve berichtjes!

Nee sportBH moest ik zelf meenemen! Maar ik neem aan dat ik eerst dat verband om krijg, dus dat komt wel goed! Ja het is ineens snel gegaan inderdaad! Nu de laatste uurtjes, dadelijk lekker slapen:).. Ik laat zsm weer wat horen!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik moest bij me eerste bv ook zelf ene bh meenemen,kreeg die ook meteen in de OK aan,had verders niet eerst verband of tape...

dus hopen dat ze je wat te bieden hebben aan een verlopige bh.

sucses morgen en fijn dat je zo vroeg kan komen,lekker optijd thuis ook dan.

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ik gelezen heb ben je nu al in de kliniek dus ben te laat om je succes te wensen maar wil je wel als eerste een dikke proficiat wensen met je nieuwe boobies!!!!!!

Hopelijk hebben ze een oplossing gevonden voor die bh en heb je niet al teveel pijn.

Een goede herstelperiode gewenst!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal!

Hier mijn verslag. We zijn rond 07:30 vertrokken richting Sittard. Om 08:15 lag ik in het bed en kreeg ik een polsbandje etc. Om 10:00 ben ik opgehaald om naar de OK te gaan. Hier infuus gekregen en gewacht tot ik de OK op kon. Hier werd ik na 10 minuten in slaap gebracht en na (een dutje wat leek alsof het 5 min duurde;) een uur was de operatie klaar. Toen heb ik 1,5 uur op de uitslaapkamer gelegen. Was totaal niet misselijk ofzo, dus ik was snel weer de oude. De pijn was op het begin wel erg, ik kreeg tranen in mijn ogen. Maar toen heb ik IV pijnstilling gehad en een spuitje in het bovenbeen waar ook morfine bij zit. Toen ging het prima en had ik alleen een spierpijn gevoel. Terug op de kamer heerlijk geslapen een half uurtje. Mijn ouders zijn er de hele dag geweest en mijn vriendinnen zijn chocolade komen brengen, haha! rond 17:00 heb ik nog diclofenac gehad. Net een beetje misselijk maar dat gaat weer prima. Heb ook een spuitje gekregen net, dus ik word al weer wat duf! Heb van boven mijn borsten kunnen bekijken omdat de BH even uitging (ik kreeg er inderdaad eentje van het ziekenhuis! Het zag heel goed uit. Geen blauwe plekken, weinig bloed verloren, wel een beetje gezwollen. Morgen mag ik het helemaal zien! Ben benieuwd:).. De pijn valt dus reuze mee, ik zit gewoon te computeren en tv te kijken en heb bijna nergens last van. Vanavond nog hier slapen. Dat vind ik heel fijn. Ik word goed in de gaten gehouden en ontzettend goed geholpen. Als ik vragen heb of medicatie wil krijg ik het meteen dus ik ben heel blij dat ik even hier mag blijven. Nou ik ga lekker slapen want het spuitje doet zijn werk! Ik hou jullie op de hoogte!

xx Nicole met dikke tieten:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

Volgens mij is het 375 geworden. Over een paar uur komt de arts en dan kan ik het navragen. Ben er in elk geval heel blij mee! Vanaf 21:30 tot nu ongeveer geslapen. Nu nieuwe pijnstilling. Het doet nog steeds niet heel veel pijn. Meer een erge spierpijn. Soms voel ik het wel met ademhalen en dan krijg ik pijnstilling :). Het is me echt ontzettend meegevallen! Ik was totaal niet zenuwachtig, heel rustig. Achteraf was dat ook nergens voor nodig geweest:)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

Bij mij gaat het prima. De borsten zijn wel gezwollen en het vel staat strak, maar echt pijnlijk is het niet. Eerder vervelend! Gisteren ontzettend last van obstipatie. Door narcose en stil liggen worden de darmen rustig. Dat is nu weer beter, maar ik voel me wel nog raar. Verder niet veel bijzonders:) Maar ben wel blij als ik weer enigszins de oude ben:D..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik hoop dat je weer snel de oude bent, Nicole!

maar heb je ze nu achter de spier gekregen?en heb je drains gehad?

en ja , je darmen, ik zou veel water drinken en veel vezels naar binnen werken,

ze zijn natuurlijk ook ff vd wap geweest met de narcose!! :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik hoop dat je weer snel de oude bent, Nicole!

maar heb je ze nu achter de spier gekregen?en heb je drains gehad?

en ja , je darmen, ik zou veel water drinken en veel vezels naar binnen werken,

ze zijn natuurlijk ook ff vd wap geweest met de narcose!! :wacko:

Ik heb ze achter de spier! En had ook drains erin! Die gingen de dag erna meteen eruit! Nja ik heb vandaag even met de poli gebeld. Er heerst een soort van lichte buikgriep! Heb lichte verhoging en buikkrampen maar dat komt wel goed. Heb woensdag een controle gesprek! Mijn borsten zijn onder de tepel een deel gevoelloos, weet niet of dit nog terugkomt. Neem aan van wel:) verder gaat alles prima!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nicole,

ik had al een reactie bij je fotos gegeven,maar nogmaals

ze zien er nu al heeel mooi uit, mag je trots op zijn,

je voor foto lijkt op dat van mij, dus ben wel benieuwd

wat ze mij adviseert?ik wil ze toch graag vd spier, maar

ik wacht wel af donderdag :36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn linkerborst is ook een beetje gevoelloos ineens hoor onderin. Mn rechterborst helemaal niet, dus dat is wel gek. Dat trekt nog weg hoor, daar ben ik zeker van.

Geduld is een schone zaak haha.

Fijn dat t zo goed gaat met je, wel vervelend van die buikgriep, beterschap meid!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.