Ga naar inhoud

Pijn in 1 borst na 6 weken PO


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

 

ik ben nu 7 weken PO en heb sinds iets meer dan een week een zeurende beurse pijn aan de linker kant van Mn borst. Mijn andere borst heb ik eingelijk helemaal geen last van. Als ik lig dan voel ik het niet maar meer als ik beweeg, loop of aan de zijkant van Mn borst druk het doet niet heel veel pijn maar is meer irritant zeurend gevoel. Mijn arts zegt dat ik me niet druk hoef te maken en de pijn nog normaal is. Maar ben toch nieuwschierig of hier neer vrouwen dit herkennen? Even om mezelf gerust te stellen dat het inwendig wel allemaal goed gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei lieetje:

Hallo allemaal

 

ik ben nu 7 weken PO en heb sinds iets meer dan een week een zeurende beurse pijn aan de linker kant van Mn borst. Mijn andere borst heb ik eingelijk helemaal geen last van. Als ik lig dan voel ik het niet maar meer als ik beweeg, loop of aan de zijkant van Mn borst druk het doet niet heel veel pijn maar is meer irritant zeurend gevoel. Mijn arts zegt dat ik me niet druk hoef te maken en de pijn nog normaal is. Maar ben toch nieuwschierig of hier neer vrouwen dit herkennen? Even om mezelf gerust te stellen dat het inwendig wel allemaal goed gaat.

Ik heb het vaak, beide kanten. Ben ruim 9 weken po.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het vaak aan een kant...rechts. Ben ruim 1 jaar po.

Verschillende onderzoeken gehad maar alles was goed. Waarschijnlijk een licht verstoorde zenuw of mastititis. 

 

Belangrijkste om napijn te verkomen is je lichaam rust gunnen. Heb je vaak een zeurend gevoel...misschien doe je veel met die hand...?? Probeer die kant te ontlasten.

 

Hopelijk trekt het weer weg bij je.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei lovelife:

Ik heb het vaak aan een kant...rechts. Ben ruim 1 jaar po.

Verschillende onderzoeken gehad maar alles was goed. Waarschijnlijk een licht verstoorde zenuw of mastititis. 

 

Belangrijkste om napijn te verkomen is je lichaam rust gunnen. Heb je vaak een zeurend gevoel...misschien doe je veel met die hand...?? Probeer die kant te ontlasten.

 

Hopelijk trekt het weer weg bij je.

Xx

Dankje voor je reactie

bij mij is het links en ben zelf rechts dus denk niet met overbelasting te maken ja hoop ook dat het weg trekt :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.