Ga naar inhoud

wissel naar kleinere protheses en kosten


Aanbevolen berichten

Hoi meiden. 

Ruim 3 maanden geleden ben ik geopereerd en heb 500CC gekregen. Ik heb destijds aangeven dat de arts maar moest kijken welke maar ik kreeg als ze maar dichter tegen elkaar zaten, groter waren en een natuurlijke druppel vorm zouden hebben. Ik ging van wissel 280 naar nu 500cc

Nu 3 maanden later vind ik de grootte nog niet eens lelijk, want past best bij mijn bouw, maar de vorm is echt niet mooi. Ik heb een slanke/magere borst en het is tot okselhoogte gewoon plat en mager en dan opeens komt er een ronde bal van 500cc. Niets van de natuurlijke druppelvorm of natuurlijk verloop. Advies was om ze te wisselen, van 500 naar zo'n 360, wat ik prima vind, maar moet dan wel 1500 euro nog zelf betalen. Is dit normaal? Ik vind eigenlijk dat dit geen kwestie meer is van smaal, maar dat de arts had moeten weten dat met mijn postuur 500 blijkbaar te groot is en geen mooi effect geeft. Van voren vind ik het echt wel mooi, maar van de zijkant is het geen pan. Kan de helft van mijn kleding niet meer aan omdat het gek staat. Zo'n enorme bal zonder natuurlijk verloop. Alleen in een BH is het wel mooier, maar ik vind niet dat ik vanaf nu alleen nog maar strakke bh's moet dragen om de boel wat omhoog te duwen. Wat denken jullie dat ik nu nog kan? kans dat die 1500 euro op de een of andere manier vergoed wordt door de parkkliniek???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.