Ga naar inhoud

Borstspier spant steeds aan


Aanbevolen berichten

Hi meiden, ik ben nu 1 week po en mijn herstel gaat best goed. Ik merk alleen de laatste dagen dat mijn borstspier (vooral links) steeds onbewust aanspant. Als ik mijn armen gebruik of me omdraai in bed voel ik het en dan wordt mn borst ook hard, dit is best pijnlijk. Soms ook als ik niks bijzonders doe.

 

Is dit herkenbaar voor jullie en gaat het ook weer over?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Evah:

Hi meiden, ik ben nu 1 week po en mijn herstel gaat best goed. Ik merk alleen de laatste dagen dat mijn borstspier (vooral links) steeds onbewust aanspant. Als ik mijn armen gebruik of me omdraai in bed voel ik het en dan wordt mn borst ook hard, dit is best pijnlijk. Soms ook als ik niks bijzonders doe.

 

Is dit herkenbaar voor jullie en gaat het ook weer over?

 

Volgens mij had ik dit ook en dat gaat wel over.

Je bent pas 1 week po en de borstspier moet natuurlijk wennen aan het volume wat er nu onder zit ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Evah:

Hi meiden, ik ben nu 1 week po en mijn herstel gaat best goed. Ik merk alleen de laatste dagen dat mijn borstspier (vooral links) steeds onbewust aanspant. Als ik mijn armen gebruik of me omdraai in bed voel ik het en dan wordt mn borst ook hard, dit is best pijnlijk. Soms ook als ik niks bijzonders doe.

 

Is dit herkenbaar voor jullie en gaat het ook weer over?

 

Hoi hoi,

 

Ik ben ook precies 1 week po en heb precies hetzelfde. Dus denk dat het normaal is. 

 

Slaap jij trouwens op de zij? Ik mag dat namelijk niet voor de eerste twee weken. 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tnx @Ellen125 en @Desireee

Goed om te horen dat het niet gek of ernstig is. Ik slaap op m'n rug, maar probeer af en toe iets te draaien, omdat ik echt gek wordt van het rugliggen na een paar uur.

 

Heb vandaag nogal last van weinig adem, steeds uitgeput als ik iets heb gedaan, alsof er een baksteen op m'n borst ligt... Ook normaal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Evah:

Tnx @Ellen125 en @Desireee

Goed om te horen dat het niet gek of ernstig is. Ik slaap op m'n rug, maar probeer af en toe iets te draaien, omdat ik echt gek wordt van het rugliggen na een paar uur.

 

Heb vandaag nogal last van weinig adem, steeds uitgeput als ik iets heb gedaan, alsof er een baksteen op m'n borst ligt... Ook normaal?

Je lichaam steekt alle energie in het herstellen, dus het is wel logisch dat je moe bent. Gewoon aan toe geven en af en toe een dutje doen. De ene heeft er wat meer last van dan een ander.

Die druk op je borst ook, maar gaat wel afnemen. Geduld ;) Dat woord ga je nog heel vaak horen of lezen :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Ellen125:

Je lichaam steekt alle energie in het herstellen, dus het is wel logisch dat je moe bent. Gewoon aan toe geven en af en toe een dutje doen. De ene heeft er wat meer last van dan een ander.

Die druk op je borst ook, maar gaat wel afnemen. Geduld ;) Dat woord ga je nog heel vaak horen of lezen :P 

Weet ik eigenlijk ook wel, maar het is wel fijn om die bevestiging even te krijgen dat het er allemaal bij hoort en normaal is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Evah:

Hi meiden, ik ben nu 1 week po en mijn herstel gaat best goed. Ik merk alleen de laatste dagen dat mijn borstspier (vooral links) steeds onbewust aanspant. Als ik mijn armen gebruik of me omdraai in bed voel ik het en dan wordt mn borst ook hard, dit is best pijnlijk. Soms ook als ik niks bijzonders doe.

 

Is dit herkenbaar voor jullie en gaat het ook weer over?

 

Ik ben vandaag 2 weken po maar heb hier vooral snachts last van! Erg gek, ik kan het dan ook niet tegen houden. Het is alsof mijn bovenlichaam en borstspieren dan gaan strekken/samentrekken en ik kan het dan niet stoppen. Pijnlijk... hoop dat het slecht is voor het herstel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei Evah:

Weet ik eigenlijk ook wel, maar het is wel fijn om die bevestiging even te krijgen dat het er allemaal bij hoort en normaal is.

Ja dat is waar, doe ik zelf ook nog bij 8 weken po :P 

En geduld is ook niet mijn sterkste kant :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Evah:

Tnx @Ellen125 en @Desireee

Goed om te horen dat het niet gek of ernstig is. Ik slaap op m'n rug, maar probeer af en toe iets te draaien, omdat ik echt gek wordt van het rugliggen na een paar uur.

 

Heb vandaag nogal last van weinig adem, steeds uitgeput als ik iets heb gedaan, alsof er een baksteen op m'n borst ligt... Ook normaal?

Heb ik precies hetzelfde. Alsof er een enorme grote steen op je borst ligt. Heel irritant. Maar heb idd gehoord dat dit normaal is en dat we idd geduld moeten hebben. Hopelijk wordt het snel minder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.