Ga naar inhoud

Navelpiercing uit tijdens operatie?


Aanbevolen berichten

Haai allemaal!:)

Ik zit even met een vraagje..

Ik heb namelijk een navelpiercing, maar heb deze nog niet zo heel erg lang.. (inmiddels ong. 3 maandjes)

Is er iemand van jullie die ook een navelpiercing heeft en die weet of deze tijdens de operatie uit moet? Ik dacht namelijk zelf van wel..

Maar nu vraag ik me af of hij dan niet dichtgroeit..

Want ik heb begrepen dat als je een navelpiercing nog niet zo heel lang hebt, hij al binnen een uur kan dichtgroeien wanneer je hem eruit haalt :unsure: ..

& weet ook niet hoelang na de operatie hij dan bijvoorbeeld weer in zou kunnen.. :rolleyes:

Ik wordt pas in december geopereerd, en dan zit mn piercing er ong. 6 maandjes in..

Nou, ben benieuwd of iemand me dit kan vertellen :P haha

groetjes Dee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi..

Ik heb zelf ook een navelpiercing maar ik heb hem al 9 jaar ofzo..

Dus die van mij groeit niet meer zo snel dicht!

volgens mij duurt het heel lang voordat het gaatje dicht groeit!!

Je zou hem voor de operatie eruit kunnen doen en vragen of iemand hem daarna direct weer in kan doen..

Na een uur is dat gaatje echt nog niet dicht hoor ;)

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi mii18!

Daar heb je misschien ook wel gelijk in, dat het niet zo snel gaat..:P

Maar ik heb begrepen van mijn piercer dat als je hem nog niet lang hebt, het wel vrij snel kán dichtgroeien :rolleyes:

Maar goed, ik heb inmiddels even wat ge-googled, en zag verschillende andere topics erover op een ander forum en daar zeiden heel veel dames dat ze hem gewoon in mochten houden tijdens de BV, dus ik ga gewoon even bellen naar de kliniek om te informeren :)

xDee :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja misschien kunnen ze hem afplakken met een pleister!

Mijn mirco dermal op mijn rug hebben ze ook gewoon afgeplakt.. :)

Maar ik had gewoon automatisch mijn tong en navel piercing uitgedaan

gewoon ff contact opnemen met je kliniek :)

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu 4 jaar een navelpiercing en hij groeit dus niet zo snel meer dicht ^_^

Tijdens de operatie moest hij uit maar daarna kan je hem gelijk weer in doen hoor!

Het verschilt ook per persoon, een vriendin van mij heeft hem nu 2 jaar en die groeit binnen een dag al dicht heel gek.. ik kan hem met gemak 2 dagen uit doen ^_^

Geen probleem hoor meid!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.