Ga naar inhoud

Jufjoke : 26 juli 2017 : Dr. Doornaert : Medisch Centrum Maaltebruggen : Gent


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen

 

Mijn naam is Joke. Ik ben 24 jaar, geef les in  Gent. 

Ik hou van mijn lief, katten, stevige blues en tatoeages. 

 

De reden dat ik me aanmeld op dit forum is omdat ik één gigantisch complex heb.. hangende borsten. 

Ik was nooit heel slank, maar heb ook nooit meer dan 10kg overgewicht gehad. En ik kan mij niet herinneren dat ik ooit stevige borsten heb gehad. Maar nu heb ik het er echt mee gehad. Ik heb uitgemaakt dat ik een borstlift wil, maar ik kan wel wat hulp gebruiken om het bos door de bomen te zien. 

 

Recent heb ik een afspraak gemaakt bij dr. M. Doornaert te Gent. Ik ben heel benieuwd wat hij me zou aanraden. Alleen heb ik soms wat het gevoel dat de websites van plastische chirurgen puur rond commerce draait. 

Ik hoop op dit forum vooral eerlijke info en tips te vinden. 

 

Alvast aangename kennismaking! 

 

Joke

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Woensdag (26/6) was het eindelijk mijn beurt! Zenuwachtige dag!! Om 15 uur werd ik in privékliniek van dr. Doornaert verwacht voor een borstlift met lipofilling (Zalig, mogen kiezen op welke plaats van je lichaam je het vet liever in je borsten zou zien). Rond 16u lag ik in het ok. Tot daar ging alles echt supervlot. De operatie zou tussen de drie à vier uur duren had de dokter verteld.

 

Tegen 20/21u werd ik wakker, niet misselijk, maar wel helemaal woozy. Ik mocht direct naar huis. Eerste nacht en dag waren een ramp. Ik vermoed dat ik door de verdoving zo mak als een lam was. Flauwvallen als ik naar toilet moest, misselijk, nauwelijks energie of bij bewustzijn. Dag twee was ik al zichtbaar beter. Puur meer bewustzijn. 

De pijn in mijn borsten valt reuzegoed mee. Die in mijn buik en heupen (liposuctie) is iets venijniger. Voelt en toont lijk intense blauwe plekken en staat ook gezwollen. 

 

Nu zijn we zondag en mag ik straks een vervroegd bezoekje brengen aan de pc. Zeer vriendelijke en behulpzame man trouwens! 

 

Mijn linkerborst is duidelijk groter, harder en pijnlijker dan de rechter. Ik hoop dat ik me niet al teveel zorgen hierover moet maken.. Hij had sowieso meer vet in mijn linkerborst gespoten om ze even groot te maken.

Ik heb een foto bijgevoegd. Kunnen jullie zeggen wat jullie er van denken? Staat wel nog serieus bont en blauw natuurlijk. Zeker de linkse borst.

 

Groetjes! 

Joke

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.