Ga naar inhoud

Niet te vreden na bv


Gast Natrelle-plus

Aanbevolen berichten

Gast Natrelle-plus

Hoi allemaal, 

ik zal me netjes voorstellen!

ik heb in november een bv gedaan, helaas ben ik niet te vreden, ik had ze wel groter vewacht.

heb altijd grote bh's met dikke vulling gedragen, ik heb 

altijd een bv gewild dat was echt een wens die ik jaren lang met me mee droeg, maar ik durfde 

het tegen niemand te zegen, tot afgelopen jaar dacht ik en nu ga ik er voor, ik heb 485cc hp op advies

van pc laten zeten, iedereen zei tegen me nee dat is veel te groot toch heb ik de advies gevold van de pc,

maar helaas vind ik ze klein, als ik aangekleed ben en voor de spiegel sta zie ik het zelfde resultaat voor de bv dus of

ik nog de bh draag met de dikke vulling, ik wil graag voor een wissel gaan en denk aan 650cc of 700cc hp,

is er iemand die het zelfde probleem heeft? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meid!

dat is wel balen dat je niet tevreden bent met je BV. Ik lees heel vaak dat meiden dat probleem hebben dat ze erst denken zou het niet te groot zijn en daarna toch spijt hebben dat ze niet groter zijn gegaan.

Mag ik vragen hoeland en zwaar je bent?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.