Ga naar inhoud

Eerste bh's gekocht


angelique243

Aanbevolen berichten

Zo eindelijk mijn eerste bh's gekocht.....

En ik heb 70 D gekocht, zat prima!

Ik moet nog even 1,5 week wachten en dan mag ik ze aan :1bouncingboobs:

Tot die tijd nog even mijn oncharmante sportbh's :blush:

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

De eerste is van Dyanne (zwart, blauw met grijs)

De tweede is van livera (zwarte)

En de derde is mijn favoriet , a la Marlies Dekkers maar dan goedkoper van Sapph (zwart met roze)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Angelique!

Kan die andere twee niet terug vinden... Maar volgens mij ziet het er goed uit!

Ik heb ook pas nieuwe bh's gekocht en kwam op 75 D uit. Leuk he om nieuwe bh's te kopen! Ik heb vandaag voor het eerst de hele dag mijn beugelbh aan en het voelt prima!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Angelique!

Ik ben nu 6 weken PO! Heb eigenlijk nog weinig last van mijn borsten. Af en toe een steekje, maar dat is normaal geloof ik. Ik voel af en toe mijn linkerborst 'klotsen' maar ook dit schijnt normaal te zijn. Ik wacht het rustig af en maak me er niet te druk over. Mijn littekens zijn wel wat rood nog. Aan mijn rechterborst zat er nog best wel lang een korstje, dus nog voorzichtig met smeren.

Je setjes zien er leuk uit! Ik heb die van mij ook in mijn gallerij staan.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Wendelin,

Dat klotsen heb ik ook in mijn linkerborst ja.

Nu zo'n twee weken al.

Weet jij hoe dat komt???

Ik denk dan meteen van: straks kapselt de prothese niet goed in enzo... stresskip ben ik he?! :rolleyes:

Ik vind jou setjes ook prachtig.

Hoeveel setjes heb jij gekocht?

doei doei

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Hoi,

Ik heb eigenlijk geen idee hoe dat komt. Misschien door het vocht dat wegtrekt en dat alles zich een weg vindt. In dalen e.d.

Ik heb drie setjes gekocht en morgen misschien wil ik ook nog wat kopen. Alleen ben ik nog bang dat ze kleiner worden en dat ik zo weer nieuwe kan kopen haha. Maar ik neem de gok :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Angelique,

Ja ik voel het meer bij bukken e.d. Eigenlijk bij elke beweging waarbij je borsten wat meer horen te schudden haha

Vandaag weer lekker geld uitgegeven aan lingerie! En heb toch echt 75 D. In de C kwam ik echt niet in.

En bij dual plane schijnen ze idd nog te groeien. Ik heb ze voor de spier maar ik zie het niet gebeuren dat ze nog veel gaan veranderen. Gelukkig niet! Ben er erg blij mee.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.