Ga naar inhoud

Tweede bv


kiim

Aanbevolen berichten

Hallo lady's,

 

Ik ben Kim en ik heb 5 jaar geleden een bv laten doen bij dokter Maas Bergman Kliniek in Bilthoven (325 cc eurosilocone rond dual plane).

 

Alles is goed verlopen alleen vond ik mijn borsten eigenlijk gelijk al te klein. Ik overweeg al een tijdje om voor de tweede keer een bv te doen. Na lang twijfelen toch besloten om het te gaan doen. Ik heb nu voor 2sep een consult staan bij dokter Luijendijk bij Bergman Kliniek Bilthoven.

 

Omdat ik zelf zat te denken (als het mogelijk is) om nu rond de 500cc te nemen, en een beetje aan het zoeken ben geweest zie ik vaak dokter Nio voorbijkomen als het gaat om wat grotere borsten .

 

Ik zou graag (hoe nieuwsgierig ik ben,sorry dames) een aantal foto's willen zien van dames die een bv hebben gehad met 500cc of meer. Helaas is het heel moeilijk foto's te vinden op internet met dat aantal cc. Dus vraag ik jullie hulp. Ik zal zelf ook even foto's in mijn album zetten, moet alleen nog even uitzoeken hoe dat allemaal werkt haha.

 

Groetjes,

 

Kim

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyhey,

 

ik heb 3 weekjes geleden 500cc dual plane rond gekregen, ik weet idd ook hoe lastig het is om foto's te vinden met dat aantal cc's dus heb je even toegevoegd aan m'n album, deze week komen er weer nieuwe fotos op :) ik was ook altijd lang aan het zoeken haha! Ik ben zelf bij dr Peters geweest maar hoor idd hele goeie verhalen over Nio! En hij kan idd vaak grotere protheses plaatsen. Ben ook wel benieuwd na jou foto's:lol:

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.