Ga naar inhoud

foto´s borsten


Aanbevolen berichten

kan iemand mij vertellen wat nu een goed voorbeeld foto is om mee te nemen bij de operatie!

is dat alleen bloot, mag dat met bikini aan (geenpush up)bh etc etc! ik ben bijv het kijken bij foto´s van carmen electra! zij heeft heel wat mooie foto´s maar weet gewoon niet wat nu een goed voorbeeld is! ik heb er onderhand nu wel duizenden gezien! maar ik zie het gewoon niet meer!

pfff hoefde ik maar alleen te zeggen! ik wil ze zoals, bijv carmen! was een stuk makkelijker! hahaah zouden die chirurgen toch wel moeten weten! snik snik

ik zou trouwens niet eens weten welke cupmaat zij heeft!

he he wat moet ik nou!????

IK KAN BIJNA GEEN TIETEN MEER ZIEN!!!! whahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat hebben we allemaal wel hoor,dat we geen tieten meer kunnen zien,ik zelf heb geen fotos meegenomen,omdat je eigen lichaam toch weer anders is.

Ik heb gewoon uitgelegd wat ik wilde ,dat ik bijvoorbeeld geen push-up bhs meer wilde dragen,en dat ik gewoon een mooie decolleté wilde hebben.

En t liefste een D cup.

Een foto is misschien wel handig als voorbeeld,maar verwacht dr niet teveel van dat t precies zo gaat worden he.

Die van Carmen zijn idd heel mooi trouwens.

hier zoek maar uit hihi

http://forum.fok.nl/topic/205975/2/25

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een foto meegenomen van Carmen Electra hahahaha!

Met daarbij de boodschap: Deze vorm vind ik erg mooi! Kan dat?

Zal even kijken of ik die foto nog op mijn laptop heb

*edit*

Deze had ik mee!!

71115_CarmenElectra26_500lo.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou het niet weten, zie alleen amerikaanse maten staan! en daar kom ik niet uit! haha!

zo vandaag maar eens mijn klerenkast geupdate! blijft niets meer van over! kast is zowat leeg! hahahaah

had vanmorgen ineens knijp, waarom weet ik niet! had het me toch ineens warm! rare gedachtes of ik er wel goed aan deed! maar ja dit is wat ik al zolang wil! dus beetje raar! dit gevoel! misschien omdat het er nu dichter op aan komt ofzo! zenuwen zeker! haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja 70D klinkt al beter denk ik,maar idd soms lijken ze heel wat ,maar soms ook helemaal niet.

Ligt zo aan de foto.

Daarom zou ik een plaatje meenemen ook zelf niet snel doen.

Want iedere persoon ziet t weer anders he,hihi..62.gif

Je kan beter gewoon zeggen dat je grote borsten wil,en dat je het maximale erin wilt hebben,dan zit je altyd goed,lol.70.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt helemaal he. Als ik het over mocht doen deed ik dat ook. De grootste dan zit het altijd goed. Och jeetje man bv's werken verslavend zeg. Hihihihihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt ook je laptop meenemen en de galerij laten bekijken van hoe je het wil hebben en van hoe je het zeker niet wil hebben. Hahahahaha zou ik doen de volgende keer. Moeten ze wel wifi hebben zou ik van te voren wel even navragen. Gewoon ff checken hahahahahalol

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke hahaha nou dat weer hahahahahahaha. Ik zou het ook niet meer weten dan hahahahhahahahah loooolllllll. Ja joh alsof een pc borsten kunnen nabootsen. Da kan toch nie. En als dat wel kon nou dan weet ik het wel hahahahahahahahahahahahahha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ach, ik heb het maar opgegeven met de foto´s!

ik krijg 500 cc, dus dat moet toch wel goed zitten lijkt me! hahah! dan heb ik toch wel voor mijn gevoel het maximale!

ja foto´s zijn echt raar, want het leek wel alsof die carmen bijv, wel 10 bv had gehad!, overal leken ze anders! dus ik moet maar gewoon vertrouwen op de pc!

ik moet alleen even vragen hoe het zit, omdat ik de linker borst groter heb als ze de ander, hangt en grotere tepelhof! en de rechterkant niet!

zou er dan niet 2 verschillende protheses gebruikt moeten worden! ik zie het verschil namelijk heel goed! met de zwangerschap is de linkerborst flink gaan groeien en is de rechterkant behoorlijk achter gebleven!, maar zie dat nu ook aan mijn bhs, de 1 is gevult, en de ander gaapt helemaal!

maar daar heeft hij toen niets over gezegd! het lijkt me dan dat als er aan beide kanten 500 cc in komt! dat ik het grote verschil blijf houden!

oke iedereen heeft verschil,. das normaal, maar dit zou ik dan wel heel veel vinden xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik zal het dan nog maar eens aangeven! nee hij had er inderdaad niets over gezegd! terwijl hij wel alles had opgemeten!

ik zal me eens een blaadje maken waar ik het toch nog graag over wil hebben! heb gelukkig voor de operatie nog een uur de tijd om alles te bespreken!

maar hoop wel dat hij dat verschil kleiner kan maken! misschien heeft hij het wel opgeschreven maar hebben het er in iedergeval niet over gehad!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou slechte zaak dus,ik vind het heel raar.

Als hij het gezien had,had hij het je wel moeten melden,het zijn jouw borsten en hij zou je moeten inlichten over hoe en wat hij gaat doen toch.

Ja en een uur voor de operatie lijkt me niet handig,want misschien heeft hij da net niet een prothese liggen die er in zou moeten...wacko.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.