Ga naar inhoud

Nieuw hier en benieuwd!


Nelleke1

Aanbevolen berichten

Hey allemaal, 

 

Ben net nieuw hier. Kwam de pagina toevallig tegen door wat opzoekwerk. 

Ik overweeg een borstlifting met eventuele vergroting. (Ongelijke borsten) 

Na 2 zwangerschappen storen men borsten me enorm. 

Heb een afspraak bij dr. Dedoncker gemaakt. Iemand hier ervaring mee? Leek me een erg sympathieke man. 

Alle ervaringen zijn welkom! 

Merci al! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@nelleke1,

 

Welkom....ik zit hier ook pas op het forum. Ik had 2 weken geleden een afspraak in Barendrecht bij Diana Gabriels. Ik kreeg te horen dat ik idd een lift nodig heb en eventueel max 375cc protheses er in mogen....ik twijfel nog enorm.... ga ik 4500 euro aan mezelf uitgeven? Wordt het er wel echt mooier op met anker litteken? Houd ik gevoel in de tepels? In ieder geval 14 aug een afspraak met dr Gabrietz en 7 september met dr Peters.... obv die consulten ga ik definitief beslissen...ik wil het al heel lang maar ben dus een beetje bang.... momenteel heb ik 2 theezakjes na -38kg en 2 zwangerschappen.  In maximizer lijkt t nog wat heb 85C (kleine), weeg 68 kg en ben 178cm....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zit met dezelfde bedenkingen hoor. Gaat het idd mooier zijn, is het de moeite om te doen? 

Hoe gaat het litteken zijn? Pijn? 

Ik wacht even af tot mijn consultatie volgende week. 

Ben benieuwd wat dr me gaat vertellen. 

Als iemand ervaringen heet bij dr Dedoncker deze zijn zeker welkom! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...
Op 19/7/2017 om 10:34 zei Nelleke1:

Ja zit met dezelfde bedenkingen hoor. Gaat het idd mooier zijn, is het de moeite om te doen? 

Hoe gaat het litteken zijn? Pijn? 

Ik wacht even af tot mijn consultatie volgende week. 

Ben benieuwd wat dr me gaat vertellen. 

Als iemand ervaringen heet bij dr Dedoncker deze zijn zeker welkom! 

 

Hey Nelleke, 

 

ik heb volgende week een afspraak bij dr de doncker voor een BV. Hoe is jouw ervaring er mee ? 

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 years later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.