Ga naar inhoud

bv 275cc onder de spier


Gast jade1

Aanbevolen berichten

hallo borstvriendinnen,

Mijn bv is nu ondertussen al 5 weken geleden...maar ik vind dat men borsten nog steeds vrij hoog staan...de ene protese hangt ook nog wat hoger dan de andere met als gevolg dat men tepels niet even recht staan...wanneer zijn de proteses helemaal ingedaald en kan je het eindelijke resultaat zien??? ik draag ook nog steeds men sportbh en dit al gedurende 3 weken dag en nacht...ik denk dan maar als ik nu die bh alleen overdag nog draag dan kunnen die proteses misschien beter indalen..of is dit fout gedacht...want ik zou men bh nog!!!!! 2 weken dag en nacht moeten dragen....

Misschien kunnen jullie me wel wat meer raad geven...want overal lees je wel iets anders...maar ik betrouw op jullie...want jullie hebben het ook allemaal meegemaakt hé :)

groetjes debbie

Link naar reactie
Delen op andere sites

He debbie,

Morgen is mijn BV 4 weken geleden uitgevoerd.

Ik draag sinds zaterdag dat harnas helemaal niet meer en de laatste twee weken draag ik nog wel een sportbh.

Wat hoort weet ik niet, maar ik kreeg als raad: twee weken dag en nacht

3e en 4e week alleen overdag ' s nachts sportbh en na 4 weken sportbh

Na zes weken gewone bh's

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.