Ga naar inhoud

Dr Stevens Bermann Kliniek ervaringen


Mama0815

Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

 

Vandaag werd ik door Bergmann gebeld dat ik 15 augustus niet geopereerd kan worden.. :145:

Was best een beetje pissed omdat mijn vriend zijn vakantie niet kan verzetten.

 

Daarom heb ik gekozen om door een andere plastisch chirurg geopereerd te worden en een dag eerder, 14 augustus (dat is dan wel weer fijn).

Alleen kan ik pas op 10 augustus op consult komen. Ik vraag me af wie ervaring heeft met pc Stevens van Bergmann Kliniek.

 

Alvast bedankt!:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei happynewme:

Hey @Mama0815, jij zou toch eerst ook geholpen worden door koopmann? Hoezo hebben ze het nu dan opeens verzet? :blink:

Wel vervelend voor je hoor! 

Ja klopt! Iets met verhuizen van de nieuwe kliniek of iets... Ze moesten meer mensen bellen.. Maar bij mij is het elke keer wel wat. Hopelijk gaat alles nu wel zoals gepland. Want jij bent wel door Koopmann geopereerd he?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei happynewme:

@Mama0815 jeetje echt rot! Ja ik ben 31 mei geopereerd door dr Koopmann :) heb je wel een consult gehad met Stevens? Of krijg je deze nog?

Ja die heb ik pas 4 dagen voor m'n operatie.. Dat was helaas de enige mogelijkheid. Maar ga er vanuit dat er alleen kundige pc's werken bij Bergmann ^_^ Heb alleen nog niks over Stevens gelezen hier. En las veel goede dingen over Koopmann

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.