Ga naar inhoud

wie nog meer 28 okt bv???


Aanbevolen berichten

hallo chicky's

wie van jullie gaan net zo als mij de 28ste voor een borstvergroting! :1bouncingboobs:

misschien is het leuk om met zijn alle in dezelfde weken foto's te maken na de bv om zo elkaars resultaten te zien!

xxxx missyX

Link naar reactie
Delen op andere sites

ohw de derde keer! waarom als ik vragen mag!

ja ik heb er echt zin in! ik heb nu eindelijk weer een nacht kunnen slapen! ben er echt te veel mee bezig!!!

nog 13 daagjes! zullen we ruilen!!!????? PLEASE!!! hahahah

maar ben wel benieuwd wat jou resultaat is na de derde keer! ook weer spannend he!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Missy

ja klopt,3de keer,ja ik ben super tevreden hoor,zeker weten,maar wil meer projectie,grotere maat :rolleyes:

hihi dat slecht of niet slapen herken ik wel,had ik ook hoor,zeker de eerste keer,was er dag en nacht mee bezig joh,kon gene tieten meer zien op den duur hahahahah

ja ruilen haha kon het maar he,maar ik blijf liever bij me eigen vertrouwde arts :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo missyX

leuk dat we op dezelfde dag operatie hebben, zou wel leuk zijn dat we elkaar kunnen delen, alleen jammer andere kliniek. ik zag eerst ook klinieken in belgie maar was te ver vond ik.

ik wou ergens vlakbij mij in de buurt, ik zag dat je uit heerlen komt, leuk. ik heb vroeger zelf in venlo ook gewoond tien jaar ofzo. heb nog wel een beetje limburgse accent. wordt soms hier gepest door vrienden.

heej zullen we op de hoogt houden samen? zou ik leuk vinden.

je kan mij ook op msn toevoegen als je wilt, lisaleminh@live.nl

mijne wordt 280cc rond dual plane medium high profile.

ik kan haast niet wachten, elke dag kom ik op dit forum te lezen en van allerlei tips van andere meiden te leren.

ik ben vandaag naar de apotheek geweest om al die recept te halen, nog 13 dagen, morgen is 12 dagen hihiiiiii :154: tel elke dag af, grappig

ja ik zal ook foto s maken kijk wat andere meiden ervan vinden en jij ook uiteraard!

nou meid ik spreek je gauw weer,

goedeavond :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.