Ga naar inhoud

Sporten wie doet wat :)


Aanbevolen berichten

Hallo! Gewoon wat interesse

maar ik ben nu 16 dagen po

en wil graaaaag gaan sporten.. maar helaas 6 weken verbod!

 

maar.. kan ik al rustig gaan crosstrainen zonder armen te gebruiken 

of 

fietsen in gym zonder armen te steunen?

 

wie doet er wat na zoveel weken po?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het echt niet doen meid.. Er zijn wel enkele meiden die het niet kunnen laten, en die al vanalles doen, maar geloof me.. Veel van die meiden heb ik al zien terug komen na een jaar of na 2 jaar met overmatig kapsel.
Dan zeggen ze natuurlijk dat ze zich altijd heel braaf aan de restricties van de pc gehouden hebben, maar dat is echt niet zo. 

Eerst vertellen ze vol trots in de chat dat ze al keukenkastjes uit konden soppen met 16 dagen po en 2 jaar later komen ze terug en weten niet hoe ze aan die kapselcontractie komen.

Dat geldt dus ook voor sporten. Waarom zou je zoveel energie van je lichaam vergen (ook cardio vergt energie van je lichaam, ook al gebruik je je armen niet) dat dan niet besteedt kan worden aan het genezen van je wonden (die je binnenin niet ziet) en het vormen van je kapsel? 

Geef het de tijd, hoe moeilijk het ook is ;)

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super bedankt voor je bericht!

ja ik lees idd iedereen die al dingen Doet na 1 week: 

make up/ douche/ koken/...

ik doe die dingen sinds gisteren pas voor het eerst alleen en dacht ik dus een beetje "abnormaal" ben Haha 

 

mr gelijk heb je! Ik wandel al wel en eens uit lunchen maar voor de rest echt rustig!

 

ga ook voorlopig nog niet werken, maar lees veel meiden dit toch al doen

daarom dacht ik dat het wel kon :)

 

voel me wat schuldig binnen te zitten en nauwelijks iets te doen!

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Jules83:

Super bedankt voor je bericht!

ja ik lees idd iedereen die al dingen Doet na 1 week: 

make up/ douche/ koken/...

ik doe die dingen sinds gisteren pas voor het eerst alleen en dacht ik dus een beetje "abnormaal" ben Haha 

 

mr gelijk heb je! Ik wandel al wel en eens uit lunchen maar voor de rest echt rustig!

 

ga ook voorlopig nog niet werken, maar lees veel meiden dit toch al doen

daarom dacht ik dat het wel kon :)

 

voel me wat schuldig binnen te zitten en nauwelijks iets te doen!

 

Xx

ach weet je, een kantoorbaan is heus geen probleem, en wat wandelen is ook geen probleem

Niet iedereen krijgt dezelfde restricties mee (er verandert veel de laatste tijd, maar ik houd me nog even vast aan de in het verleden behaalde resultaten, die in dit geval mijns inziens wél garantie bieden voor de toekomst ;)

Goed dat je zo goed je rust hebt kunnen pakken, schuldig voelen doe je maar een ander keertje haha. 
Voor nu doe je het hartstikke goed :35:

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 2 dagen PO en probeer echt mn gemak te houden. Sporten doe ik echt pas over 2 maanden weer. Maar make-up op doen en douchen doe ik wel gewoon... moet ook elke dag douchen van de pc. Dus dat lijkt me dan geen kwaad kunnen ;-)

 

Verder idd rustig aan maar als het goed blijft gaan ga ik wel volgende week weer aan het werk (administratief). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Lauren1984:

Ik ben nu 2 dagen PO en probeer echt mn gemak te houden. Sporten doe ik echt pas over 2 maanden weer. Maar make-up op doen en douchen doe ik wel gewoon... moet ook elke dag douchen van de pc. Dus dat lijkt me dan geen kwaad kunnen ;-)

 

Verder idd rustig aan maar als het goed blijft gaan ga ik wel volgende week weer aan het werk (administratief). 

Douchen kan ook gewoon hoor en make up ook, zolang je maar oppast met je elleboog-hoogte :)

Geen probleem!!

 

 

4 uur geleden zei Jules83:

Ja ik werk als stewardess dus veel tillen met bagage boven mijn hoofd.. daarom kan ik nog niet aan de slag!

 

En ja.. als stewardess zou ik idd nog ff oppassen hihi. Zwaar werk, en dan die mensen waarvan de handbagage maar net past, brrrr ;)

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.