Ga naar inhoud

Verkeerd gehecht?


Gast chantalleke

Aanbevolen berichten

Gast chantalleke

afgelopen week heb ik de nacontrole gehad en zijn de hechtingen(eigenlijk alleen de 2 buitenste knoopjes)verwijderd en toen ik thuis kwam en het even in de spiegel ging bekijken ,schrok ik me rot!!

WAT BLIJKT ...ER IS IETS MEE GEHECHT!!!!!

ik zal het even proberen uit te leggen.

het lijkt alsof er een adertje ofzo is mee gehecht,want als ik de borst optil,dan komt er iets mee omhoog en is het net alsof ik een draad mee omhoog trek!!!

je ziet dus echt een lijntje omhoog komen en dit is best pijnlijk!

ik ben dus bang dat de hechting weer open en dicht gemaakt moet gaan worden!

is er iemand die me kan vertellen wat dit betekent of dit ook heeft gehad????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Hey,

Ik denk dat ik het zelfde heb.

Ik ben drie weken geleden geholpen,en mijn linker borst is perfect geheeld.

Alleen bij mijn rechter borst loopt(een soort wat het lijkt ader)

Ik maakte me ook heel druk,wat dus niet hoeft(bij mij kwam er bloed naar buiten)

Mijn arts zei dat het oud bloed was,wat er nog onder zat,maar wat tijd nodig heeft om te helen.

misschien dat er een adertje was gesprongen.

Ik weet natuurlijk niet zeker of dit bij jouw ook zo is,maar het klinkt wel het zelfde.

Ik zou ziezo naar je arts gaan,je hebt er genoeg voor betaald,dus gewoon bellen hoor.

Als je nog vragen hebt,hoor ik het wel.

Niet te druk maken hoor,ik maakte mezelf ook gek,maar is echt nog niet nodig.

liefs van Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast chantalleke

klinkt inderdaad een beetje hetzelfde ,maar kwam het bij jou ook omhoog dan ,als er spanning op kwam??

als ik mijn borst omhoog haal,dan komt er dus echt een soort draad vormige lijn omhoog en die loop t dus echt een stukje door(zo'n 1 1/2 cm)vanuit mijn hechting naar beneden ,richting buik zegmaar !!

ziet er echt eng uit. volgens mij is het inderdaad een adertje ofzo!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt inderdaad een ader,dacht ik dus ook.

maar het is bloed wat eronder loopt.

Ik zie niet iets omhoog komen,maar ik voel het wel,net of er een dubbele spanning opstaat ofzo...

heel moeilijk om uit leggen.

Ben jij ook binnenhuids gehecht?

denk toch echt dat je de hechtingen gewoon voelt.

maar ben natuurlijk geen arts.

dus je moet echt bellen hoor,echt doen.

met deze onzekerheid lopen is niet fijn,en ik kan het weten.

Ik kon toen ik belde meteen komen,en was gerust gesteld.

hou je me op de hoogte?

liefs van Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Ik ben een leek, maar heb ontzettend veel gelezen en gezien het afgelopen jaar... Zou het geen "Mondor's Cord" kunnen zijn? Dat zie je vaker na een bv en dat verdwijnt vaak weer vanzelf.

Ik heb een link met een aantal foto's bijgevoegd: http://www.justbreastimplants.com/gallery/mondors_cord.htm

En bij twijfel bel je pc of ga er langs!!!

Groetjes,

Daantje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi Daan,

Nee,dat is niet wat ik heb.

Dat lijkt inderdaad op een soort ader die er zit ja(of een hechting die verkeerd is geheeld ofzo)

ik heb het in de lengte gelukkig.

maar bij mij gaat het echt elke dag beter gelukkig,er zit nu wel een gaatje die dik is,maar er is nog een paar milimeter

dik en met blauwe lijn,de andere kant is nog heel klein met een blauwe rand,beetje moeilijk uitleggen,maar het gaat beter in elk geval.

Hoe is het met jouw Chantalekke???

Herken jij die foto's wel???

bedankt voor je re Daan.

liefs van Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast chantalleke

hey daantje,

nou ,jij hebt me écht geholpen hoor!!!

na het bekijken van deze fotos wist ik het!DIT IS WAT IK OOK HEB!!!

ik heb echt best al wel veel informatie gelezen(dacht ik)maar hier heb ik echt nog nooit wat over gelezen.

weet jij soms ook hoe dit in het nederlands heet,want ik kan alleen maar info via buitenlandse sites terugvinden!

ik hoop dat mijn arts begrijpt waar ik het over heb als ik hem straks aan de lijn krijg,haha!

nogmaals SUPER bedankt voor je reactie daantje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Chantalleke,

Nou graag gedaan!!! Dan heb je in ieder geval meer duidelijkheid!!! Ik weet alleen dat ze het Mondor's Cord noemen en volgens mij ook hier in Nederland. Anders print je het uit en neem je het gewoon mee!!

Heb je hem al gesproken en hoe is het gegaan?

Groetjes,

Daantje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast chantalleke

ja,hij wist gelijk waar ik het over had,gelukkig!!!

niks om me druk over te maken,gaat vanzelf weg.

hoefde niet eens langs te komen.

voor mij waren die foto's duidelijk genoeg ,dus wist ik zeker wat het was.

hierdoor kon ik het ook goed uitleggen aan hem.

SUPER,ben weer helemaal gerust gesteld.

thnks :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo meiden!

Ik heb dus ook dat ‘adertje’ onder mn borst, wat verticaal naar beneden loopt.

Ik heb het nog even opgezocht op .nl en kwam daar het onderstaande antwoord van Dr van Heijningen tegen:

Dr R.I. van Heijningen > borstenforum .nl

Mondor's disease is inderdaad een ontstoken ader, die echter meestal met conservatieve behandeling vanzelf verdwijnt. Dus warme, vochtige compressen en aspirine is een goede behandeling.

Bij mij ziet het er zo uit:

Beginnen maar met compressen dan ;)

Liefs, Trici :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Goh, ik heb dat ook, sowieso aan 1 borst, misschien aan beide. Ik dacht dat het door de spanning van de huid kwam, had me er nog niet druk over gemaakt eigenlijk.

Maar dat hoeft ook niet zie ik, gaat vanzelf over!!!! Geduld is hier ook weer het magische woord denk ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.