Ga naar inhoud

Een borstengrap


Gast Mols1234

Aanbevolen berichten

Gast Mols1234

Waarom lijken mannen op oude beha's? Ze hangen de hele dag om je borsten heen en geven je geen enkele steun wanneer je ze nodig hebt.

:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

Borst groeimiddel!

Een vrouw krijgt van haar man een waardebon voor de sauna.

Dit is voor de vrouw de 1ste keer en ze doet het eigenlijk tegen haar zin maar, met aandringen van haar man doet ze het toch.

Ze zet zich en bedekt met gekruiste armen haar borsten. Tegenover haar zit een man die haar heel de tijd aan kijkt. Na een tijdje vraagt die man aan de vrouw waarom ze met haar armen gekruist over haar borsten zit. "wel": zegt de vrouw: "mijn borsten zijn nogal klein en ik ben er wat verlegen voor."

"ah" zegt de man "ik weet daar het perfecte middeltje voor".

"U moet een paar keer per dag met wat WC-papier tussen uw borsten wrijven, dan groeien ze wel"

"en helpt dat echt?" vraagt de vrouw.

"Ja, zeker weten" zegt de man "kijk maar naar uw kont"

:blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vorig jaar op een metalfestival in Belgie liep er een gozer rond met de volgende opdruk op zijn t-shirt:

Borstvergroting door handoplegging, 1 euro!

Niet goed geld terug!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
Gast Mols1234

Nog maar eens een mopje:

Hij zei :

Ik weet niet waarom jij een BH draagt, je hebt niets om erin te doen."

Zij,

Jij draagt toch ook een onderbroek, nietwaar?"

hihihihihi, zo weet die het ook weer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

heel leuke moppen :152: ik ken er ook een die heb ik gisteren gehoord.

hoe noemt het stukje tussen pamela anderson haar borsten?

silicone valley

groetjes dydy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Ik wist niet waar ik dit neer moest zetten maar ik vond het zo grappig...dan maar hier! :4:

Mijn zus was hier laatst met haar dochtertje...mijn nichtje van 6. We hadden het natuurlijk over mijn borstvergroting. Nichtje vond het allemaal erg interessant en zei op een gegeven moment: "Ik weet hoe de dokter dat gedaan heeft!" ....""Oh?" zeiden wij...: "Hoe dan?"

"Ow makkelijk...gewoon opensnijden en sokken én maillots erin!" :154::154::154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

vroeger zei er wel eens een lolbroek tegen me...

zou jij schoenen dragen als je geen voeten had,ik... nee lijkt me niet echt nodig

zegtie terug,waarom draag je dan wel een bh

yeh right,was rtoch wel ff witheet van binnen,whahaha en nu lach ik me dubbel,nu....jaren later

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stom he Moontje... er heeft ooit ook iemand eens tegen mij zo'n soort opmerking gemaakt.

En een keer een jongen die ik ken, die vroeg heel sarcastisch of ik topjes droeg ipv bh's.. om mij voor lul te zetten. En of ik 1000 gulden kon lenen, want ik had toch '2 ruggen'.

En op dat moment sloeg ik een beetje dicht, maar nu ik een paar jaar verder ben, had ik dat NOOIT iemand tegen mij laten zeggen. Ik had hem echt wel wat lullige opmerkingen terug kunnen geven over zijn uiterlijk.. of ik had gewoon gelachen en gezegd dat het een zielig kereltje was.

Jammer dat ik toen nog onzeker was en iets te schijterig om alles te zeggen. Zou me nu nooit meer gebeuren namelijk :86:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.