Ga naar inhoud

Maltie : 7 juli 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

7 juli is mijn operatie bij dr Verdonck. Ik heb gekozen voor de motiva 295 high profile. Ik ben 25 jaar, 1,75 cm lang en weeg 65 kilo(tenger gebouwd). Ik kijk er erg naar uit maar maakt me druk of de borsten niet te groot gaan worden. Ik wil graag een natuurlijk resultaat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Maltie

 

Hoi hoi, 

 

Ik zie dat je een datum hebt, daarom heb ik het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting en de titel een beetje aangepast.

Hier kun je nu verder al je updates, eventuele vragen en dadelijk ook je verslag neerzetten en heb je alles netjes bij elkaar staan.

 

Nog maar een paar daagjes, lekker aftellen.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎03‎-‎07‎-‎2017 om 23:02 zei Maltie:

Hoi allemaal,

 

7 juli is mijn operatie bij dr Verdonck. Ik heb gekozen voor de motiva 295 high profile. Ik ben 25 jaar, 1,75 cm lang en weeg 65 kilo(tenger gebouwd). Ik kijk er erg naar uit maar maakt me druk of de borsten niet te groot gaan worden. Ik wil graag een natuurlijk resultaat. 

 

Ik ben 1,68m en 61kg. Uiteindeljk gekozen voor 275cc zoals ik ook in een ander topic zei. 255cc afgesproken tijdens 1e consult, maar leek mij toch te klein dus ik ben terug gegaan. 275 vond ik heel mooi en 295 net iets te. Nu denk ik achteraf dat 295 ook heel mooi had geweest, maar ik ben heel blij met mijn 275.

Ik had een 70A. Morgen 5 weken po, dus nog even afwachten allemaal mbt de maat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.