Ga naar inhoud

low. medium, high profile! wat word het meest geplaatst?


Aanbevolen berichten

hoi meiden!

ik zit toch nog met een dilemma, wanneer word er nu medium of high geplaatst!

is daar nu echt zo veel verschil in!? ik had eens gekeken op de website van cereform, nu zie ik staan dat bij medium profile 500cc 5.0 projectie is en bij high 500cc maar 5.5, dus in principe zit er maar 0.5 cm verschil in of zie ik dit nu verkeerd!??

ik zie bij de meesten medium profile staan!

wie heeft er high profile en zou ik die resutaten eens mogen zien!? na 100den fotos; te hebben gezien, allemaal verschillend kom ik geen wijs meer uit!

enige wat ik weet is dat ze iets meer naar buiten komen! en boller!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Missy,

High profile wordt meestal geplaatst bij iemand met een smalle omvang. Ik heb Extra High Profile. Weet niet of je m'n foto's al gezien hebt, anders geef je maar een gilletje.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou eerst high krijgen 300 cc met een gewone bv en ben nu bij een andere pc (wilde me buik in dezelfde operatie ook gedaan hebben) en die doet nu een lift met 455cc low profile. Vind het zelf ook erg verwarend van het ene naar t ander.

Bij de eerste heb ik niet gepast bij de 2e wel en zoals hij ze op mijn bosten deed leggen paste deze breedde wel.

Als je op consult gaat dan krijg je ze bij een goeie pc te zien. De eerste ps heeft me niets laten zien bij de 2e lagen ze al klaar in ale soorten

hier een filpje van mijn pc

ik ben 1.68 en heb nu 75c/80b

groetjes

Sas

Link naar reactie
Delen op andere sites

low,moderate,high en extra high heb je idd

hoe meer je naar boven gaat,de high kant op dus,hoe smaller de prothesen en hoe meer projectie en andersom,hoe meer je naar beneden gaat,de low kant op hoe breder de prothesen en hoe minder projectie naar voren,het meeste lees je de moderate,de natuurlijke look

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.